חליפות חתן
שתף:

 
לפני שנציג כאן שורה של טרנדים שקשורים לתחום של חליפות חתן, צריך לומר כמה דברים, מצד אחד, אין ספק בכלל שהתחום של חליפות חתן עבר מהפכה. בעבר גברים היו פחות מתייחסים לחליפה שהם לובשים ביום חתונתם והם לא היו משקיעים כמו היום, מצד שני, אנחנו רואים היום נטייה ללכת לכיוונים פחות שמרניים מאשר בעבר, אומנם לא מעט בוחרים ללבוש חליפות חתן מדוגמות כמו בסרטים, חליפות קלאסיות 3 חלקים, אך עדיין אנחנו יכולים לראות לא מעט גברים בוחרים ללבוש חליפות חתן יותר קלילות, יותר פשוטות, מהסוג שמתאים, בין היתר, לאירועים קיציים, אירועים קלילים. זה נובע, כמובן, מהעובדה שעולם החתונות השתנה ויש היום הרבה יותר חתונות קטנות, חתונות אחר הצהריים, חתונות במקומות פתוחים ועוד.

אז מה הם הטרנדים של חליפות חתן לעונת החתונות 2016? 

טרנד אחד בולט שקיים היום בחליפות חתן, לא עוד חליפות בצבע אחד, אנחנו יכולים למצוא חליפות במספר צבעים, כשהרעיון הוא לשלב בין צבעים חופפים, אין כוונה לחליפות עם צבעים שיהפכו את הבגד מחליפת חתן לחליפת ליצן ובכל זאת, מדובר על שילוב של 2-3 צבעים שהופכים את החליפה להרבה יותר מרשימה. 
 
עם זאת, בטרנד אחר שאנחנו רואים, שימוש בצבע אחיד אך לא צבע אופייני. כך למשל אנחנו יכולים למצוא חליפות בצבע אפור, בצבע סגול, בצבעים שהם מעט שוברי שגרה. יש מי שלוקח את זה לרמה קיצונית, כמו חליפות ירוקות או צהובות, אך זה כמובן בחתונות מאוד נדירות. חליפות חתן הן בדרך כלל בצבעים סבירים שגם האימא של הכלה תוכל לחיות איתם. 
 
טרנד נוסף, שימשו באביזרים חיצוניים. אומנם כבר בעבר גברים רבים השתמשו בכובעים או מטפחות, אך כיום משתמשים גם בשרשרות וצמידים שמוסיפים נפח מסוים לחליפה. ברוב המקרים מדובר על תכשיטים עם יהלומים שהגבר מקבל מאשתו לעתיד או מהוריו לקראת החתונה. 
 
עוד טרנד שאנחנו יכולים לראות, נטישת החליפה הקלאסית לטובת חליפות יותר קלילות. כמו שאמרנו, עולם החתונות השתנה ולכן יש שימוש נרחב יותר בחליפות מסוג אחר, חליפות שכולל חולצה או מכנס קצר, חליפות עם ג'ינס, חליפות שבהכרח מתאימות יותר למזג האוויר הים תיכוני והלא מעונב מאשר חליפות עם עניבות שנהוג היה ללבוש למרות שהן לא בהכרח מתאימות למזג האוויר הישראלי. 
 
כאן המקום לומר, שגם את העניבות נוטשים לאט לטובת פפיון או חולצה עם כפתור עליון פתוח באלגנטיות. 
 

שתף: