צילום חתונה | צילום לחתונה 

צילום חתונה איכותי במחיר קבוצתי. בקטגוריית צילום חתונה של אתר מאורסים מאורסות תוכלו למצוא מגוון צלמים לחתונה ומחירים שווים. צלמים זולים, צלמים יקרים, צילום טראש וצילום אירועים קטנים הדילים כוללים את פרטי העסקה, מחירים המלצות ועוד. צילום חתונה הוא עסק לא זול וכדי למצוא את הצלם שיתן את האיכות הגבוה במחיר המשתלם היותר. כל הצלמים באתר מציעים עסקה, מחירים ותיק עבודות מסודר הכולל ממליצים רבים. 

 

לקבוצות הרכישה לצלמים דברו איתנו 053-793-4000. 

 מחפשים צילום חתונה איכותי במחיר נורמאלי? בקטגוריית צילום חתונה של אתר מאורסים מאורסות תמצאו מגוון לצמים לחתונה בעסקאות הכוללות מחיר, המלצות, תיק עבודות עוד. 

החיפוש אחר צלמים לחתונה הוא שלב חשוב במיוחד בתכנון החתונה, במיוחד אם חשוב לכם לשכור צלם חתונות מומלץ שמכיר את התחום ויודע לתת לכל זוג את התחושה שהוא יחיד ומיוחד. צילום חתונה מתחלק למספר חלקים וכל צלם חתונות מומלץ יודע, שצילום חתונה מתחיל הרבה לפני החתונה עצמה.

ספקים בקטגוריה

אלירון הפקות צילום
(48)
סטודיו "אלירון הפקות צילום" הינו סטודיו מקצועי להפקות צילום, בעלי מוניטין של 25 שנה בתחום הצילום וההפקה של אירועים או כל דבר אחד שחשוב לתעד.
ארט פיקסל צילום אירועים
(4)
ניסיון יותר מ1500 אירועים, מ1000 חתונות, מ2000000 תמונות
ספק מומלץ
בראשית צילום
(136)
בראשית ישראל פרסי. צילום איכותי, הכרה בצורך מקצועי שמשלב את הצילום האותנטי והאמנותי בשילוב טכנולוגיה חדישה ביותר עם תוצאה שיוצרת תיעוד מושלם וייחודי.
בר אור צילום
(78)
בר אור צלמים – מעל ל: 3 עשורים , של תיעוד חתונות , תופסים בהווה את הזיכרונות שלכם בעתיד.
רפי ג'ירו
(52)
אנחנו כאן כדי לספר סיפור, את הסיפור שלכם, עם טאץ אומנותי, במקצועיות, ברגישות ועם המון חום ונעם.
שאקו הפקות
(45)
שאקו הפקות, חברת צילום חתונות בעלת ראייה יצירתיות ויכולת חשיבה מחוץ לקופסה, שילוב היוצר צילומים ברורים, יפים ומיוחדים במינם.
סטודיו אילון
(35)
סטודיו אילון הוא ה Top בעולם צילום האירועים הישראל , מאות המלצות בישראל וגם בעולם !
עופר מתיתיהו
(1)
עופר מתיתיהו - צלם אירועים סטודיו וצילומי זוגיות בחו"ל לזוגת שמחפשים צילומים קצת שונים
קראון צלמים
(72)
הצלחת האירוע שלכם חשובה לי מאוד. לכן אני, יחד עם הצוות המקצועי שלי בקראון צלמים נעניק לכם ליווי אישי, יחס חם וסבלנות ללא גבולות.
נועם הפקות
(23)
נועם הפקות היא חברת צילום צעירה באוירה זורמת. עובדים עם הציוד בחדיש ביותר וקדמה תמיד מנחה אותנו - עם תמונות באיכות 8K וסרטים באיכות 4K מדהימה. שווה לבוא לראות :)
פלאשבק צלמים
(9)
פלאשבק צלמים - חברה לצילום העוסקת בצילום חתונות לזוגות המחפשים צילום ללא פשרות ולא שגרתי.
טל סטילס
(17)
תמונה שווה רק 1000 מילים? הרבה יותר! נעים מאוד, שמי בן טל אני חי ונושם את תחום הצילום עוד מהיותי ילד.
איתמר יששכר
(0)
שלום.אני איתמר.בואו נייצר מתנה ויזולית לכם ולדורות הבאים.

דילים בקטגוריה

אלירון הפקות צילום
(48)
הוספה למועדפים
דיל השבוע ראש שקט - חבילות חתונה הכל כלול
יניב מאורסים מאורסות
(20)
הוספה למועדפים
פלאשבק צלמים
(9)
הוספה למועדפים
מאורסים
(3)
הוספה למועדפים
קראון צלמים
(72)
הוספה למועדפים
טוען...

ספקים נוספים בקטגוריה

שאלות ותשובות

כמה עולה חבילת צילום חתונה אצלכם?
אצלנו באתר תמצאו מגוון חבילות צילום חתונה הכוללות מחירים, המלצות, תמונות וסרטונים ועוד ממגוון צלמי חתונה מובילים.
מה מקבלים אם סוגרים צלם או דיגיי לחתונה דרככם?
מקבלים שובר לרכישת 250 הזמנות או 200 אישורי הגעה כולל סמסים וטלפונים ב99 ש"ח בלבד. (מותנה שבאישור סגירה מהספק)

 

 

 לקבוצות רכישה לצלמים לחתונה דברו איתנו בווטצאפ: 

כפתור ווטצאפ

 

צילום חתונה | צילום לחתונה | חבילת צילום לחתונה

מגוון חבילות צילום חתונה כוללות מחירים ממבחר צלמים איכותיים מחכות לכם באתר מאורסים, לכל הצלמים יש חבילות צילום, תיק עבודות, סרטונים, מחירים המלצות ועוד... 
כל חבילה של הצלמים לחתונה כוללת לא רק את יום החתונה. צילום חתונה כולל גם צילומים מוקדמים כמו trash the dress וצילומי זוגיות. צלם חתונות מומלץ ידע להתחבר לזוג ולהוציא את התמונות הכי מיוחדות שיש. ביום החתונה עצמו, צילום החתונה מתחיל בבוקר ההתארגנות לחתונה וכולל ליווי צמוד לחתן ולכלה.
צלם החתונות ילווה את הכלה במהלך כל ההתארגנות עד לרגע המיוחל של המפגש עם החתן. צלם חתונה מומלץ, ידע גם להרפות כשצריך, ויבין שמדובר ביום מאוד עמוס רגשית, ולא כדאי לחצות את הגבול.
חבילת צילום לחתונה כוללת גם צילומי חוץ משותפים לחתן ולכלה כשאליהם בדרך כלל מצטרפים המלווים. וכמובן, איך אפשר לסיים בלי לציין את צילום החתונה עצמה כולל כל רגעי השיא שהזוג חיכה לו כל כך הרבה זמן.
במידה ומתקיים גם אירוע חינה לפני החתונה, תוכלו לבקש לכלול אותו בחבילת הצילום לחתונה בתוספת עלות.

עידן נהרי צלם

צילום: בראשית צילום ישראל פרסי >> 

איך בוחרים צלם חתונה איכותי

לא משנה אם אתם מחפשים צלם לחתונה במרכז, בצפון או בדרום, העיקר שתדאגו להמלצות מתאימות. אפשרות אחת היא לגשת למספר צלמי חתונות מומלצים ולבקש לראות תיק עבודות עדכני. לאחר שהתרשמתם מהאישיות של הצלם , מומלץ לבקש פרטים של זוגות קודמים שרכשו חבילת צילום
חתונה אצל אותו צלם חתונות וליצור איתם קשר כדי לקבל חוות דעת אובייקטיבית. אפשרות שנייה היא ליצור קשר עם זוגות חברים או מכרים שהתחתנו לאחרונה, ושאתם סומכים על שיקול דעתם, ולבקש את חוות דעתם על צלם החתונות שלהם. נשואים טריים שמחים מאוד להמליץ
על צלם חתונה ששדרג להם את הערב והם ישמחו מאוד לחלוק אתכם את המידע ולפרגן לצלם.

צלמים מומלצים לחתונה

כשמחפשים צלמי חתונות מומלצים, חשוב לקחת בחשבון, שלכל זוג יש דרישות קצת אחרות. צלם מומלץ לחתונה עבור זוג אחד, יכול להיות ממש לא מומלץ עבור זוג אחר. לכן, כאשר אתם מבקשים המלצה לצלם חתונה, חשוב להקפיד ולהתייעץ עם ממליצים שדומים לכם בדרישות, בסגנון
ובאישיות. נקודה חשובה נוספת היא, שלכל אירוע יש את האופי והאנרגיה שלו. צילום של חתונה אחת לא יהיה לעלום דומה לצילום של חתונה אחרת. כך שגם אם בחרתם צלם מומלץ לחתונה, קחו בחשבון שהתוצר שתקבלו, מאוד תלוי באופי של האירוע והאורחים שלכם.

למה חשוב לבחור צלם חתונות טוב?

צילום החתונה הוא כל מה שנשאר לכם מהיום הזה דקה אחת אחרי שהאירוע מסתיים. אם צלם החתונות שלכם יצליח לתפוס בתמונות את הקסם של אותו יום, את ההתרגשות ואת האנרגיות הטובות, תוכלו לקבל את ההרגשה הזאת בכל פעם שתסתכלו על התמונות הללו בעשרות השנים
הבאות. זו הסיבה שצילום חתונה הוא ממש אומנות. ושצלמי חתונות הם אמנים לכל דבר ועניין.

אין ספק שבחירת צלם חתונות הוא אחד השלבים היותר מעניינים בתהליך ארגון החתונה. באתר מאורסים תמצאו דילים שיחסכו לכם כסף רב וגם יפנו לכם תקציב למטרות אחרות הקשורות לאירוע. באתר תמצאו מגוון חבילות צילום לאירועים הכוללות וידאו, צילום מגנטים וסטילס, או שירות צילום אחד אבל במחיר אטרקטיבי מאוד. צפו בדילים ובתוספות המוצעות וחייגו לספק המועדף עליכם.

צילום חתונה

צילום: סטודיו אילון

כדי להפוך את תהליך הבחירה שלכם ליעיל יותר, הכנו לכם מדריך קצר לבחירת צלמי חתונות כולל טיפים נוספים ליום האירוע.

בחירת צלם חתונות

  • בחרו צלם לחתונה רק לאחר שבחרתם אולם אירועים או גן: מדוע? כי במקומות רבים יבקשו מכם ביטוח צד ג' מהספקים. לא לכל צלם אירועים בישראל יש ביטוח מסוג זה. חשוב לא רק לבדוק שיש לו ביטוח צד ג' אלא גם לבקש ממנו עותק ולדאוג שהוא יהיה אתכם בחדר חתן כלה. אם בחרתם מקום לחתונה שאינו צריך ביטוחים מהספקים -  הגבלה זו, כמובן, לא חלה עליכם.
  • בדקו את הגלריות שלו בקפידה: צלם לאירועים שנחשב למוכשר הוא כזה שמצליח לתפוס רגעים מיוחדים וחשובים. חפשו אחר רגעים כאלה בגלריות שלו. בדקו 4-5 אירועים שונים שהוא צילם. לצלמים רבים ישנו סגנון ייחודי משלהם ולכן חשוב לראות האם הוא מתאים לכם. 
  • הקפידו להגיע לפגישה עם הצלם: היום בעידן האינטרנט ובגלל מחסור בזמן, זוגות בוחרים לפעמים צלם חתונות מבלי להיפגש אתו. לאחר שיצרתם איתו קשר דרך אתר מאורסים, הפקידו להיפגש אתו בסביבה שלו. כי אחד השלבים החשובים לאחר החתונה הוא האלבום ואיכותו. בקשו ממנו להראות אלבום לדוגמא. פרט לכך, הפגישה עם צלם לחתונה היא חשובה על מנת לקבל רושם על תודעת השירות שלו. יום החתונה הינו מרגש ואפילו מלחיץ ואחד התפקידים של הצלם הוא לעשות את עבודתו בצורה נעימה ואפילו מרגיעה. אחרת תקבלו פחות חיוכים ויותר מבטים לחוצים.
  • בררו מה קורה כאשר יורד גשם: צלם אירועים עובד עם ציוד יקר מאוד. לכן בימים גשומים יכול להיות שהוא לא יסכים לצילומי חוץ. מה משמעות הדבר? שהם יתקיימו באולפן שלו או במקום שהוא שוכר. מצד שני, ישנם צלמי חתונות שיצאו לשטח בכל תנאי מזג האוויר. אם החתונה שלכם בחורף או בעונות המעבר, ואתם ממש לא מעוניינים בצילומי אולפן אלא חוץ, חשוב לוודא זאת איתו לפני שאתם חותמים על חוזה.

 

אנו מקווים שמדריך זה עזר לכם. אתם מזומנים לעיין בדילים המוצעים באתר וליצור קשר עם צלם אירועים המתאים לקונספט שלכם.