אישורי הגעה, סידורי הושבה

מחפשים אישורי הגעה וסידורי הושבה, כאן תמצאו מבחר דילים מחברות שעושות אישורי הגעה וסידורי הושבה, דבר אשר יכול לחסוך לכם הרבה כאבי ראש וכסף.. בהצלחה!

ספקים בקטגוריה

דילים בקטגוריה

טוען...
גיפ פורש לחתונה
(44)
הוספה למועדפים
דיל השבוע ראש שקט - חבילות חתונה הכל כלול
יניב מאורסים מאורסות
(20)
הוספה למועדפים
עדי יופה - הפקת אירועים
(18)
הוספה למועדפים
גיפ פורש לחתונה
(44)
הוספה למועדפים

שירות אישורי הגעה לחתונה

יום החתונה מתקרב, אתם התחייבתם לכמות מסוימת של מנות ואתם מודעים לכך שחשוב מאוד להקפיד על אישורי הגעה על מנת שלא להפסיד מאות או אלפי שקלים על החתונה. באתר מאורסים תמצאו חבילות משתלמות של אישורי הגעה לחתונה. לא רק שהזמנת חבילה כזו תחסוך לכם כסף אלא גם הרבה זמן וכאב ראש על שיחות טלפון.

תהליך כדאי מאוד במיוחד בחתונות גדולות

הזמנתם 600 אורחים לחתונה? עם כמות כזאת, גם אם השיחות מתחלקות בין 2 בני הזוג וההורים, מדובר בטרחה מאוד גדולה. לכן, במיוחד כאשר מדובר בחתונה גדולה, חשוב מאוד לעשות זאת דרך ספק מנוסה ומיומן. ניתן לעשות זאת ב 2 דרכים:

שירות ב SMS – אתם מספקים רשימת מספרי טלפון לחברה המספקת את השירות והם שולחים הודעות למוזמנים שלהם. מי שמקבל את ההודעה, נכנס ללינק שהוא מקבל ושם הוא מאשר האם הוא מגיע, לא מגיע וכמה אנשים מגיעים איתו.

אישורי הגעה לחתונה ע"י שיחת טלפון -  שירות הרבה יותר אישי ומדויק. ספקי השירות מתקשרים אישית לכל אחד מהמוזמנים שלכם לפי רשימה שתספקו להם ומוודאים האם הם מגיעים או לא מגיעים לחתונה. בניגוד להודעות SMS, אותן אנשים עלולים לפספס או שמוזמנים מבוגרים לא ידעו כיצד לתפעל, עם אישורי הגעה הטלפונים -  אתם יכולים להיות רגועים שתקבלו ב 100% את התשובות ללא תקלות ופספוסים.

 

אישורי הגעה לחתונה

כיצד זה מתומחר?

טווח המחירים, פחות או יותר נע בין 300 –  800 ₪ לחבילה. ככל שיהיו יותר מוזמנים כך המחיר יהיה גבוה יותר.

מה כדאי להקפיד שכלול בשירות

  • תזכורות ביום החתונה – למרות אישורי ההגעה לחתונה, תמיד קיים סיכוי שמוזמנים שאינם קרובי משפחה או חברים קרובים, ישכחו שהם הוזמנו לחתונה או פשוט יתבלבלו. כדאי לוודא שהאורחים שלכם מקבלים תזכורת ביום החתונה או יום לפני.
  •  תודה לאחר החתונה -  כמו שנעים לחזור מחתונה עם מזכרת, כך גם נעים לקבל הודעת תודה יום לאחר החתונה על ההשתתפות באירוע.
  • שירות אדיב -  חשוב מאוד, שמי שעושה את שיחות הטלפון יעשה זאת בצורה אדיבה ונעימה לכן כדאי לדבר אם מי שיהיה אחראי לכך על מנת להתרשם מתודעת השירות שלו.
  • פשטות – אם הזמנתם שירות אישורי הגעה לחתונה ע"י SMS, חשוב מאוד לוודא שזה יתבסס על מערך קל לתפעול שלא יסבך את המוזמנים. תבקשו לקבל הודעה לדוגמא כיצד זה נראה על מנת שתוכלו לבדוק זאת בעצמכם.