שתף:

כלות ממליצות שקוף png

גן אירועים - לבן אירועים

לא הכרנו את האולם לפני אבל לכל מי שסיפרנו שסגרנו שם, הרעיף מחמאות! בטעימות נפלה לו הלסת, ההורים שהיו סקפטים לגבי האולם והאוכל- היו בהלם, כל דבר שהוגש לשולחן היה טעים יותר מהקודם, וידענו שלא משנה איזה מנה נבחר- זה יהיה טעים בטירוף.
עכשיו כשאנחנו אחרי האירוע- המחמאות לא לשווא ואפילו יותר מזה! העיצוב, האוכל שהיה וואו, עד עכשיו אנשים ממשיכים לשבח ואומרים שעכשיו קשה להיות באירוע באולם אחר. יש כמה דברים שהפריעו לנו שחלקם היו אולי בגלל אי הבנות אבל לא נתנו לזה להשפיע עלינו.

צילום חתונה - Sam Photography

בראש ובראשונה חייבים להודות לסם הצלם האגדי שלנו, שבלעדיו באמת הכל היה נראה אחרת! האנרגיות המטורפות, הווייב, עם כל הבלתמ"ים והיציאה המאוחרת לצילומים שגרמו לנו לוותר על לוקיישן אחד- הצליח להוציא תמונות הורסות, סופר סופר מקצועי, אין דברים כאלה! התמונות חד משמעית מדברות בעד עצמן! לדעתי השם שלו לא מופיע כאן הרבה וחבל! הוא הגיע עם צלם סטילס נוסף לצילומי משפחות, ולמרות שזאת היתה חתונה קטנה (185 איש) היה חשוב לנו לתעד כל רגע בחתונה, כי אלו המזכרות שנשארות איתנו מהאירוע.

צילום חתונה

צילום וידאו לחתונה - דימה ודיאנה

צלם ועורכת בהמלצת סם, בחרנו את דימה כצלם וידאו שלנו, הכל היה טבעי מאוד- ולא ביים אותנו (שלי אישית היה חשוב, בכל זאת לא באנו לשחק בסרט), עוד לא קיבלנו את החומרים אבל מהעבודות שראינו הוא אלוף. אין לי סבלנות לראות כבר את הוידאו וההיילייטס!

תקליטן לחתונה - פיל לרנר

טירוף! קרא את האורחים בצורה מדוייקת, הרקיד את כולם מהצעירים עד המבוגרים. ביקשנו לשלב שירי נוסטלגיה, אתם יודעים מה קרה ברחבה כשפתאום הוא שם בקסטריט בויז או DMX?? עפנו באוויר!


- מודעה - ארגון חתונה אפליקציה

איפור ושיער לכלה - אור אסייג

ידיי זהב, באמת! האיפור לא זז עד הבוקר, השיער שלי דק ותסרוקות לא ממש שורדות, לקחתי איתה גם ליווי- ההחלטה הכי טובה שעשיתי! חוץ מזה היא מלאת אנרגיות, מרימה ונותנת וייב חיובי. היא איפרה גם את אחותי, אמא שלי וחמתי וכולן יצאו מרוצות.

איפור כלה

איפור ושיער לכלה

מגנטים לחתונה - Imanes

האיכות של המגנטים מטורפת! תמיד היה נוכח ברחבה, לא היה צריך לרדוף ולחפש אותו. לא הצלחנו למצוא את המסגרת שתתאים לנו בול- אז גל הכין מסגרת במיוחד בשבילנו לפי העיצוב של ההזמנה- יצא וואו! בסוף האירוע קיבלנו המוןןןןןן מגנטים שלנו ושל המשפחות, הגדלות וכמה בלוקים.

רב לחתונה - הרב חיים ציוני

אחת הבחירות הכי טובות באירוע הזה! רב קליל, מהיר ומצחיק שהפך את החופה למשהו מיוחד וייחודי! שכחנו את הטבעות שלנו בחדר חתן כלה ואת זמן ההמתנה הוא הפך לרגע הכי זכור- ולטובה! אנחנו ממשיכים לקבל עליו מחמאות עד עכשיו! חשוב לציין שהוא נתן לי להעניק טבעת ולשנינו להקריא קטעים אחד לשניה.

שמלות כלה- Natalie Wedding Dresses Studio

אני אתחיל עם המלצה דווקא למעצבת של השמלה השניה שלי, נטלי- הגעתי אליה מפרסום בפייסבוק, ואמאלה! השירותיות שלה זה דרגה אחרת! סגרתי איתה כחצי שנה לפני התאריך הראשון, והיא שמרה לי את השמלה לתאריך החדש (כשנה) וזה לא מובן מאליו. היא דאגה לכל דבר קטן, לא עזבה עד שהכל ישב עליי מושלם. את השמלה הראשונה שלי תפרתי מחדש אצל מישהי אחרת על בסיס דגם קיים- אפשר להגיד ששיניתי לחלוטין והפכתי לעיצוב אישי, בגלל הדחייה יצא שהשמלה שכבה בארון תקופה ארוכה (מאוגוסט שנה שעברה) ולא התחברתי אליה יותר והבנתי שלא ככה דמיינתי את עצמי בחתונה, עברתי המון בכי ועצבים עד שהגעתי לנטלי, שחוץ מזה שהשכרתי ממנה שמלה שניה הורסת במחיר שלא שומעים עליו, שידרגה לי את השמלה הראשונה והפכה אותה לשמלת חלומותיי. 

שמלות כלה

אטרקציות לחתונה - אלמוג חג'ג'

התלבטנו המון אם בכלל לסגור אטרקציה כלשהי, כי אנחנו לא מתחברים לכל עניין הזיקוקים בחופה/סלואו וכו', כשראינו את אותיות העץ שהוא מכין, החלטנו שאנחנו הולכים על זה! סגרנו איתו קשת פאמפס ואותיות מעץ, קרח יבש ובלונים מרחפים לסלואו, אחרי שאנחנו רואים סרטונים ותמונות מהסלואו, אנחנו לא מתחרטים לרגע!

אטרקציות לחתונה

איפור למלוות כלה - אורטל בניש

הפכה את שתיהן למלכות יופי- חד משמעית! (הן גם ככה הכי יפות בעולם, אבל היא הדגישה את זה עוד יותר!)

אפליקציה לתכנון החתונה - אפליקצית מאורסים מאורסים

בגלל שעשינו חתונה קטנה (185 אורחים) לא רצינו לצאת לחיים המשותפים שלנו עם הפסד והיה לנו חשוב להיות בבקרה על ההוצאות שלנו והאפליקציה ממש עזרה לנו לעשות סדר, להיות בבקרה וחישבה אפילו עלות ממוצע לסועד, חוץ מזה יש בה את כל המשימות שצריך לעשות לפני החתונה וזמנים מומלצים מתי כדאי לעשות הכל. ממליצה ממש להשתמש בה לכל מי שמתכנן חתונה, היא חינמית ונוחה מאוד!

הזמנות לחתונה - CANVA

הרגשתי שאני יכולה לעצב לנו משהו אישי שאנחנו מתחברים אליו ולא עיצוב גנרי שהרבה זוגות משתמשים בו. ניסיתי כל מיני סגנונות עד שנסגרנו על העיצוב הנוכחי, את הכל עשיתי במסלול החינמי. ממליצה לכן לנסות לעצב גם.

הזמנות לחתונה

טיפים:

  • תנשמו והרבה, היום הזה קצר מאוד ואתם לא מספיקים למצמץ וזה נגמר, אל תתנו לבלתמים וכו' להרוס לכם את היום הזה.
  • תבחרו את האנשים שירימו לכם, ידאגו לכם, ירגיעו ויעשו שמח - שיהיו סביבכם מהבוקר.
  • אחת המלוות שלי הביאה ערכת תפירה, דבק 3 שניות, סיכות ביטחון וכו', הציל אותנו כמה פעמים! עדיף שיהיה בתיק ולא להשתמש מאשר לחפש באטרף כשקורה משהו.
  • תחייכו- המון! אלו התמונות עם הזיכרונות והאנרגיות הכי חזקות- כאלה שיעלו לכן חיוך כל פעם שתסתכלו עליהן.
  • תעשו תיאום ציפיות עם כל הספקים, אם חשוב לכם הלוז ויש לכם דברים להספיק, תוודאו שכל הספקים באמת יכולים לעמוד בזמנים שקבעתם ואם לא תעשו חישוב מחדש, היום הזה קצר וכל עיכוב של ספק יכול לעכב משהו אחר.

לסיום, אנחנו רוצים להודות להורים שלנו ולמשפחות, שעזרו, דאגו, הכילו את כל העצבים, התרגשו ועשו הכל על מנת שניהיה מאושרים. אנחנו אוהבים אתכם הכי בעולם. תודה למלוות שלי שדאגו לכל דבר הכי קטן, הרגיעו והרימו כל רגע! ובעיקר תודה למשפחות, לחברים ולכל האורחים שבאו לחגוג איתנו את האהבה שלנו

קרדיט לצילום התמונות - Sam Photography , Imanes

לפוסט המקורי בקבוצת מאורסים מאורסות >>> 


אפליקצייה לחתונה מאורסים מאורסות


שתף: