אטרקציות זולות לחתונה
שתף:

חלק חשוב בתכנון חתונה הוא בחירה נבונה של האטרקציות לחתונה. בשוק קיים מגוון רחב של אטרקציות מסוגים שונים ועל הזוג לבחור מבין שלל האפשרויות את אלו המתאימים לו הן מבחינת הקונספט והאווירה אותה הוא מעוניין לייצר באירוע, והן מבחינת התקציב העומד לרשותו. בחירה נבונה של האטרקציות בחתונה יכולה להפוך אירוע סטנדרטי לבלתי נשכח. ומצד שני, שימוש במגוון גדול של אטרקציות בערב אחד, עלול להפוך אירוע מושקע לקיטשי ומוגזם. מיותר לציין כי בכל מה שקשור באטרקציות לחתונה, השמיים הם הגבול. לא משנה באיזו אטרקציה תבחרו, תמיד תהיה אחת מיוחדת ונוצצת יותר. נקודת המוצא היא, שלמרבית הזוגות ישנו תקציב מוגבל אותו הם אמורים לחלק באופן הגיוני בין ספקי השירות השונים. התוצאה בדרך כלל היא, שהתקציב המיועד לאטרקציות לחתונה הוא מוגבל יחסית, ולכן אטרקציות יקרות לא באות בחשבון. ועדיין, אין משמעות הדבר, שהזוג יצטרך לוותר לגמרי על אטרקציות בחתונה שלו, מאחר ושוק האירועים מלא במגוון אטרקציות זולות לחתונה.


על מנת לסייע לכם לבחור את האטרקציה המתאימה לחתונה שלכם, ריכזנו עבורכם את שלל האטרקציות הזולות לחתונה הקיימות בשוק.

 

מגנטים לחתונה: אמנם מדובר באטרקציה וותיקה ומוכרת, אך עדיין מבוקשת מאוד ואהובה על האורחים. הוכחה לכך תוכלו למצוא על דלת המקרר כמעט בכל בית בו תבקרו. המגוון הרחב של הספקים בתחום המגנטים הפך אותה לאחת האטרקציות הזולות לחתונה. עם זאת, חשוב לוודא את איכות הצילום וההדפסה לפני ששוכרים צלם מגנטים, ומומלץ לא להתפתות למחירים זולים באופן חריג.

 

זיקוקים, קונפטי, עשן כבד ובלונים מתפוצצים: כשמדובר באטרקציות זולות לחתונה, בדרך כלל מדובר באטרקציות מהסוג הזה. היתרון באטרקציות הללו הוא שבמחיר נמוך, יחסית, ניתן לייצר באמצעותן אפקט מרשים ונוצץ. זו הסיבה, שמדובר באטרקציות שהביקוש עבורן גבוה מאוד, למרות שהן מהוותיקות בתחום. ניתן לשלב אותן גם במהלך טקס החופה וגם בריקוד הסלואו המסורתי, ואפילו ברגע כניסת הנשואים הטריים לאולם לאחר סיום טקס החופה.

 

בובות אלכוהול לרחבה: אי אפשר להמעיט בחשיבות של השמחה והאדרנלין ברחבת הריקודים להצלחת האירוע. זו הסיבה, שלא מעט זמן מקדיש הזוג לבחירת הדיג'יי המתאים, שיצליח גם לקלוע לטעמו המוסיקלי של הזוג וגם להתחבר לקהל האורחים ולדאוג לרחבת ריקודים מלאה ותוססת. בובות אלכוהול לרחבה היא אטרקציה זולה, יחסית, שמצליחה להעיר את קהל הרוקדים ולהכניס אדרנלין וקצב של מסיבת ריקודים לחתונה. אין ספק כי מי שמחפש אטרקציות זולות לחתונה, יגלה במהרה כי זו אחת מהאפשרויות האטרקטיביות לשדרוג החתונה במחיר נמוך.

 

עגלת מתוקים/ פירות/ קרחונים בטעמים: טקס החופה הסתיים. גם המנה הראשונה חלפה לה. רחבת הריקודים מלאה עד אפס מקום, צפוף והטמפרטורה אט אט עולה. חישבו כמה נעים יהיה לאורחים לקבל קרחונים בטעמים שונים היישר לתוך רחבת הריקודים. הקרחונים יצננו את החום ואתם תקבלו אורחים מרוצים וריקודים עד השעות הקטנות של הלילה. אין, כמובן, חובה להגיש דווקא קרחונים בטעמים. ניתן להגיש לרחבה מגוון רחב של פירות העונה חתוכים ומסודרים על עגלת פירות מעוצבת. או לחילופין, ניתן להגיש לרחבה עגלה הכוללת מגוון של מתוקים מסוגים שונים, סוכריות גומי, שוקולדים ופינוקים אחרים, שיעשו לאורחים שלכם שמח וחשק להמשיך לרקוד.

>>> לחלק ב'


שתף: