גני אירועים באזור השרון
שתף:

אזור השרון הוא אחד האזורים הכי מבוקשים בארץ לחתונות. הוא מספק בין היתר את האפשרות להתחתן בטבע, ליד הים ובאזור כפרי. באתר מאורסים ניתן למצוא גני אירועים באזור השרון במחירים נוחים ומשתלמים ואף להשתתף בקבוצות רכישה ובכך להוזיל באופן משמעותי את עלות החתונה.


>>> לרשימת גני אירועים בשרון והסביבה


כמה טיפים שיעזרו לכם לתכנן את האירוע

סיור וירטואלי -  מכיוון שביקור בכל גן אירועים באזור השרון הוא לא ממש כדאי, כדאי להתחיל בסיור וירטואלי. אתם יכולים לבדוק את גלריות וידאו של מיטב הגנים דרך אתר מאורסים ולהתרשם. כמו כן, אנו מזמינים אתכם לא לוותר על קריאת המלצות של זוגות שהתחתנו במקום. לאחר שמצאתם 4-5 גני אירועים, צרו קשר עם הנציגים שלהם לקביעת פגישה. שם תוכלו לקבל פרטים על תאריכים פנויים, עלויות ועוד.

בדקו האם הגן מתאים לקונספט החתונה שלכם

זוגות רבים יודעים איך החתונה שלהם תיראה עוד לפני שהם בוחרים את הגן עצמו. למשל, הם רוצים לשלב פירוטכניקה לצד החופה. אבל האם זה אפשרי בכל מצב ובכל גן? לא. ישנם גני אירועים באזור השרון אשר בחורף, כאשר החופה בתוך האולם, לא בטוח שתוכלו לממש את כל התוכניות שלכם. לכן אם כבר יש לכם תכנית מסוימת, כדאי לבדוק אם הוצאתה לפועל אפשרית באולם של הגן.

גני אירועים באזור בשרון המתאימים לכמות המוזמנים שלכם

זה נכון שאי אפשר לדעת בדיוק כמה אנשים יבואו לחתונה שלכם, אבל אפשר להניח מהי הכמות המינימלית. אפשר לדעת האם זאת תהיה חתונה גדולה. כלומר לכל הפחות עם 400 אורחים, או חתונה קטנה עם 150 אורחים. מדוע חשוב לדעת מהי הכמות המינימלית? מכיוון שכאשר בוחרים גני אירועים באזור השרון בפרט ובכל מקום בארץ בכלל, ישנם מקומות שבהם ניתן לקיים אירועים החל מכמות מסוימת של אנשים. ישנם מקומות ש 150 זהו רף המינימום שלהם וישנם מקומות ש 200 הוא הרף המינימלי. חשוב לקחת זאת בחשבון. כמו כן ישנה הגבלת מקסימום.

בדקו את אופן ההגשה

אין ספק ששלב הטעימות הוא הקטע המהנה ביותר במהלך ארגון החתונה. יחד עם זאת, חשוב להבין גם מהו אופן ההגשה האפשרי. במקומות רבים ניתן להגיש לא רק בצורה הקלאסית. כלומר ע"י מלצרים אלא גם ע"י מזנונים. בחלק מהמקומות, בחירה בשיטה זו יכולה להוזיל את המנה באופן משמעותי. במקומות אחרים, לאופן ההגשה אין השפעה כלל על המחיר. במקביל יש לבדוק שיש מספקי מקום באולם להגשה ע"י מזנונים בעיקר כאשר מדובר בחורף. כמו כן, שיטה זו לא ממש יעילה כאשר מדובר בכמות גדולה של אורחים. למשל מעל 400.


שתף: