גני אירועים בנתניה והסביבה
שתף:

אחד התהליכים החשובים ביותר הוא כמובן בחירת גן או אולם אירועים לחתונה. אזור השרון הוא אחד מאזורים המבוקשים ביותר לחתונות ולכן זוגות רבים מחפשים גני אירועים בנתניה והסביבה. חלק מהזוגות חותמים על חוזה לאחר כמה ימים של חיפושים בעוד שאחרים מנהלים תהליך חיפוש של חודשים. באתר מאורסים תמצאו דילים משתלמים מאוד לגנים בין היתר גם בהזמנת דרך קבוצות רכישה. על מנת לייעל את החיפוש שלכם, לנו ישנם כמה המלצות לניהול אפקטיבי של התהליך בעבורכם.


>>> רשימת גני אירועים באזור נתניה


צמצום החיפושים ע" קריטריונים שונים

מכיוון שיש כל-כך הרבה גני אירועים בשרון, ברור שזה בלתי אפשרי לבקר בכל אחד מהם על מנת לקבל התרשמות מהמקום. לכן חשוב לבצע תחקיר מקדים באינטרנט וצמצם אתה הבחירה לפי קריטריונים כדוגמת הבאים:

  • עיצוב - בדקו דרך תמונות את הסגנון של המקום. לא אחת מגיעים זוגות לכל מיני גני אירועים בנתניה והסביבה ומגלים שהעיצוב של המקום הוא אמנם יפה, אבל לא לטעמם. ואז, גם אם הוא מתאים להם מבחינת מחיר, זאת עדיין לא בחירה שמתאימה להם. זה קריטי במיוחד במקרים של חתונות קונספט שלעיצוב יש תפקיד מרכזי.
  • גודל – לכל אולם יש כמות מינימום ומקסימום של אורחים. למשל אם יש לכם חתונה של 300 איש, ומדובר באולם ענק, האירוע יכול להיראות ריק. לכן עדיף לבחור באולם קטן יותר.• מיקום - ישנם זוגות שיודעים איפה הם יעשו את צילומי החוץ עם צלם חתונות עוד לפני שהם בחרו גן אירועים בשרון. כדי שההגעה מהצילומים לאולם תהיה מהירה, כדאי לקחת בחשבון גם את המיקום ולהתחשב גם בפקקים.

גני אירועים בנתניה והסביבה עם נופים יפים

כל זוג רוצה אלבום יפה לחתונה. ולכן לא רק לצילומי החוץ יש משמעות בעיצוב האלבום אלא גם לגן עצמו והנוף שנשקף ממנו. ישנם גנים עם נוף לים. כמו כן, ישנם גנים שיוצרים תחושה של חתונה בטבע ולכן כדאי לקחת בחשבון גם את הנופים עצמם ולא רק את העיצוב שלהם מבחינת אדריכלות פנים.

טיפים נוספים

רישיונות - אין זה משנה מאיזה מקור אתם בוחרים גני אירועים בנתניה והסביבה, חשוב לוודא שיש להם רישיון. אל תחתמו על חוזה לפני שראיתם רישיון ואל תקבלו שום תירוצים. לגנים ואולמות אסור לפעול ללא רישיון. זה גם לא בטיחותי.

ביטוח צד ג - ישנם גני אירועים שלא יאשרו לספקים כמו תקליטנים לחתונות וצלמי חתונות לעבוד באירוע במידה ואין להם ביטוח צד ג'. לכן יש לוודא שהספקים שלכם מבוטחים כדי למנוע מצבים שבגלל הביטוח לא תוכלו לשכור את השירות שלהם. בישראל ישנם לא מעט תקליטנים וצלמים שפועלים ללא ביטוח צד ג'. ולכן כאשר אתם בוחרים גני אירועם בנתניה והסביבה. יש לקחת זאת בחשבון.


שתף: