חתונה על הים
שתף:

בדקתם אולמות וגני אירועים רבים ובכל זאת אתם רוצים משהו שונה? משהו שייתן אווירה שונה כאילו מדובר בחתונה מהסרטים? חתונה על הים היא אופציה בהחלט נהדרת. להלן כמה דברים שכדאי לדעת על הנושא.

חתונה על הים במקומות קטנים בשישי אחר הצהרים

חושבים שאירוע כזה בהכרח יעלה לכם יותר מאשר אירוע באולם או בגן? זה לא חייב להיות נכון. ישנם מקומות שיש להם נוף לים, מקומות לאירועים קטנים, כך שהאירוע אפילו יכול לעלות לכם פחות. אירוע כזה בשישי אחר הצהרים, בכל מקרה יעלה פחות מאירוע בכל יום אחר מכיוון שמדובר ביום הזול ביותר במהלך השבוע. כמובן, שחתונה כזו כדאי לערוך בשישי אחר הצהרים או לקראת השקיעה בימי חמישי. אחרת איבדתם את כל האפקט של הים. כאמור, ישנם לא מעט גני אירועים לאורך מישור החוף בהם ניתן לערוך את האירוע, אבל אפשר לעשות זאת גם ע"י שימוש באופציות פחות קונבנציונאליות כמו מסעדות וחוות.

חתונה על הים במקום נוח

כאשר אתם עושים חתונה מסוג זה, ישנה חשיבות רבה לבחירת המקום עצמו. ישנם מקומות עם גישה ישירה לחוף. זה נחמד מצד אחד, מצד שני אתם עלולים להיות חשופים לאנשים זרים שבמבלים בחוף כך שהאינטימיות עלולה להיפגע. מדובר בעיקר במקומות שהם לא גני אירועים אלא חוות ומסעדות. במקרה כזה כדאי להעדיף מקומות באזורים פחות המוניים.

מזג אוויר בחתונה על הים

יש להתחשב במזג האוויר כאשר חושבים על אירוע כזה. עונות מעבר, כמובן, יתאימו יותר מאשר הקיץ או החורף. מדובר באזור לח ולכן כאשר חושבים על איפור כלות, כדאי להיערך בהתאם ולעדכן את המאפרת. חתונה על הים, דורשת קצת שינויים והתאמות. לכן כדאי ליצור קשר עם זוגות שהתחתנו במקום כזה על מנת לקבל מהם עצות של עשה ואל תעשה לפני שאתם לוקחים החלטה סופית. אנו במאורסים נשמח לתת לכם המלצות. כאמור, אצלנו ניתן למצוא גני אירועים על הים באזור המרכז והשרון.


שתף: