מוזיקה חיה לחתונה
שתף:

בין אם מדובר בקבלת פנים, הזמן בו האורחים אוכלים או המסיבה של החתונה, בכל אחד מהשלבים מוזיקה חיה לחתונה יכול להיות אופציה נהדרת. למעשה לא מעט זוגות בוחרים לוותר על תקליטנים לחתונה לטובת להקות וזמרים. להלן כמה דברים שרצוי לדעת על הנושא.

>>> להקות ונגנים לחתונה

לא חייבים לבחור או זה או זה

דיג'יי לחתונה והזמנת נגנים לאירועים לא פוסלים האחד את השני. אנשים מזמינים נגנים בתור אטרקציה לחתונה במקביל לדיג'יי. למעשה במקרים רבים למצוא כנרית או נגן סקסופון בשלב קבלת הפנים או האוכל או בשניהם ובמסיבה את הדיג'יי.

מה היתרונות של מוזיקה חיה לחתונה?

  • אווירה מיוחדת ושונה.
  • אטרקציה לחתונה בפני עצמה.
  • במקום לשבור את הראש על פלייליסט לקבלת פנים ואוכל -  מזמינים נגן.
  • יכולה להשתלב גם במסיבה במקביל לדיג'יי. למשל מתופפים לרחבה לחתונה בסגנון לטיני.
  • להקה במסיבה יכולה להיות בחירה יותר מקורית ופחות צפויה והתוצאה לא פחות אפקטיבית מאשר הזמנת דיג'יי לחתונה.

על מה להקפיד כאשר בוחרים להקה או נגנים לחתונה

לבדוק את רמת הנגינה: דבר מאוד בסיסי אבל חשוב: לשמוע אותם ולא להזמין חתול בשק. אפשר להיפגש איתם ואפשר להגיע לחתונה שבה הם מופיעים. אפשר לצפות בסרטוני וידאו מתוך אירועים. אבל אין דרך וודאית יותר לדעת שמדובר במוזיקה חיה לחתונה עם נגנים ולהקה איכותית מאשר לצפות בהם במהלך אירוע.

לבדוק את הסגנונות הקיימים ולהתאים את ההזמנה לקהל היעד: ישנם להקות שונות. למשל כאלה שמתמחות במוזיקה לטינית, להקות קאברים של להיטים עכשוויים ועוד. חשוב מאוד להתאים את המוזיקה לקהל היעד ובהתאם לכך לבחור את הלהקה. רצוי להתייעץ עם מנהל האירוע או מארגנת חתונות בנוגע לנושא הזה.

מגוון דילים באתר מאורסים

אנו במאורסים מציעים מגוון דילים בכל הנושאים הקשורים לחתונה. דרך הדילים שלנו הכוללים בין היתר גם קבוצות רכישה לגני אירועים. גם בעזרת דילים בנושא מוזיקה חיה לחתונה, אפשר להוזיל את האירוע באופן משמעותי. כדאי לחזור ולהתעדכן בדילים החדשים המתפרסמים באתר מידי פעם בפעם.


שתף: