שמלות כלה
שתף:

עיצוב שמלות כלה הוא אחד התהליכים הכי מורכבים במהלך תכנון החתונה, אבל אפשר להפוך אותו ליעיל ופשוט יותר אם מתכננים אותו נכון. יש נשים אשר מעדיפות לקנות שמלות כלה זולות באינטרנט תוך כדי מודעות לסיכון. אבל אם אתן לא אוהבות לקחת סיכונים, ומעדיפות ללכת על בטוח, כדאי לחפש מעצבת למטרת תפירת שמלת כלה להשכרה. במיוחד בשבילכן הכנו מדריך קצר שיקל עליכן להגיע לעיצוב האידיאלי בעבורכן. 
כמו כן, באתר מאורסים ניתן למצוא דילים איכותיים ומשתלמים בנושא שמלות כלה - לחצו כאן לצפייה בדילים

בחירת מעצבת שמלות כלה והשוואת מחירים

ראשית עליכן להחליט על תקציב. לרוב מחיר השמלה יכול להתחיל בסביבות 6000 ולהגיע גם לסכום של 20000 שח. כיום לא ממש משתלם לקנות שמלת כלה אלא להשכיר אותה. אם אתן מחפשות שמלות כלה צנועות, יהיה באפשרותכם להשיג אותן במחיר שהוא נמוך מעשרת אלפים ₪. בכל אופן, בצעו השוואת מחירים בין לפחות 5 שמלות של מעצבות שונות. תשאלו האם יש להן שמלת כלה בתקציב שלכן. לאחר מכן בדקו בפייסבוק ובאתר של המעצבת את העבודות שלהן. כך תוכלו להצליב בין מחיר לכשרון העיצוב ולהגיע לבחירה הנכונה של עיצוב שמלות כלה המתאימות לשנת 2016.

החליטו על סגנון

רצוי להגיע כמה שיותר מוכנות לקראת פגישת העיצוב הראשונה. לכן כדאי להכין מבעוד מועד קובץ עם  3-4 סגנונות עיצוב מועדפים עליכן. כך המעצבת תוכל לדעת האם אפשר לבצע את מה שאתן רוצות במסגרת התקציב שלכן או שלא. לאחר שהגעתן להחלטה ביחד עם המעצבת הגיע הזמן להתחיל את התהליך.

לדאוג שתהיה לפחות פגישה אחת בשבוע 

תהליך עיצוב שמלת כלה כולל מדידות רבות. לכן חשוב להתחיל את התהליך לפחות 4 חודשים מראש ולקבוע לפחות פגישה אחת לשבוע. רצוי שהשמלה תהיה מוכנה לפחות שבועיים לפני מועד החתונה. כך לא תהיו בלחץ ולמקרה שזמן לא יספיק יהיה לכן מספיק מרווח בטחון. לא מעט דברים יכולים לקרות אשר יכולים למנוע כמה פגישות מדידה כמו למשל מחלה של הכלה או המעצבת, התנגשות בלוז הזמנים מול ספקים אחרים, רצון לצאת לנופש ועוד.

לחשוב גם על נוחות ולא רק על המראה

שמלות כלה לא נוחות הופכות למטרד ועלולות להרוס את הערב כולו. אל תאמרו לעצמכן, זה רק כמה שעות של אירוע. אל תשכחו שישנן גם שעות של צילומים בהם צריך לנוע ממקום למקום. לכן חשוב לדאוג שהשמלה תהיה לא רק יפה אלא גם נוחה. חלק מהנשים לא שלמות עם הגזרה שלהן ולכן הן ומעדיפות מחוך. יחד על זאת, המחוך יכול להפעיל לחץ ולהפריע לכל אורך הזמן. ישנן פתרונות טובים יותר, נסו להימנע משמלות צמודות לגוף וללכת על גזרות רחבות יותר. מעצבת שמלות כלה צריכה לדעת מראש איזה גזרה הכי מחמיאה לכלה. 

תוספות

ישנן תוספות שונות כמו אבנים ופנינים אשר אפשר להוסיף לשמלה. אבל קחו בחשבון שבצילומים מרחוק לא ממש יראו אותן. אם חשוב לכן שבאלבום התמונות יראו עד כמה העיצוב מפורט ומורכב רצוי להעדיף עבודות ריקמה שונות המשתלבות עם עור הגוף. עניין זה מתאים יותר לשמלות צמודות. כמו כן, אל תשכחו לבצע התאמת איפור כלות לשמלה. כמו כן חשוב גם להתאים את התכשיטים לעיצוב השמלה. מומלץ לבחור צמידים, עגילים ושרשראות מכסף מאשר מזהב. כסף משתלב הרבה יותר טוב עם צבע לבן מאשר זהב במקרה ואתם מעדיפות שמלות כלה צנועות.
 

שתף: