שלטים לחתונה בעיצוב אישי
שתף:

 

שילוט לחתונה הוא נדבך חשוב מכל אירוע. השילוט מסייע למוזמנים שלכם להגיע בזמן לאירוע וחוסך הרבה כאבי ראש. פעמים רבות, הזוג מקבל את השלטים הפשוטים ממקום האירוע עצמו. אך מדוע להסתפק בשילוט פשוט ולא מעניין, כאשר ניתן ליצור שלטים מעוצבים יפים שמתאימים לסגנון החתונה?

שלטי הכוונה לאירועים בעיצוב אישי

שילוט לחתונה הוא אחד הטרנדים החמים שלימים הפכו לחלק בלתי נפרד בעיצוב החתונה. השלטים מוסיפים נופך אישי לאירוע, משדרגים את החתונה בצורה משמעותית ומהווים אביזר קישוט מיוחד. האורח שלכם מתחיל לחוות את חווית האירוע עוד לפני שהוא נכנס פיזית לאולם. מספר דקות לפני הגעתו לחתונה הוא מתרשם מההשקעה שלכם בכל פרט אשר נועדה להקל על המוזמן באיתור מהיר וקל של אולם או גן אירועים. אולמות אירועים וגני אירועים בדרך כלל ממוקמים באזורים נידחים מהכבישים המרכזיים או הרחק מהערים, ולא פעם האדם עלול להתבלבל בנתיבים או פניות, בייחוד כאשר האורח מגיע ישר אחרי יום עבודה מאומץ. השילוט, הוא כלי אזר נהדר הן לאורחים והן לבעלי השמחה אשר תורם רבות כבר בשלבים המוקדמים ליצירת אווירה נעימה, נינוחה ורגועה.

שלטים לקישוט האירוע

כאמור, השילוט יכול לשמש ככלי מכוון לעבר האירוע, או כאביזר קישוט בחתונה. את השילוט לחתונה בעיצוב אישי ניתן להניח בכל מקום. שלטים מעוצבים יהפכו את יום החתונה שלכם לאירוע יותר מיוחד ופוטוגני. הם תופסים את תשומת ליבם של המוזמנים ושל הצלמים, ולאחר האירוע, נשארים למזכרת אצל הזוג שזה עתה התחתן. נוסף לכך, שילוט בעיצוב אישי לאירוע הוא דרך מקסימה להעברת מסרים. לדוגמה, ניתן לרשום על גבי השלטים משפטי אהבה או משפטים יפים על החיים עם מוסר השכל. הם מכניסים הרבה אופי לאירוע והופכים אותו לזכיר יותר ומיוחד.

שלט תאריך חתונה

שלט תאריך מתאים מאוד לצילומים מושלמים ביום החתונה שלכם או לצילומי Save The Date. השלט מורכב ממספר חלקים עם ספרות תאריך החתונה שלכם וסרט תליה המחבר בין כל החלקים. את שלט התאריך ניתן לתלות על הרכב או בכל מקום בולט אחר. כיום, ניתן להזמין שלט תאריך עם כיתוב אישי בחנויות אינטרנטיות במחירים נוחים מאוד. השלטים הפשוטים מתחילים ב 25 שקלים והמחיר עלול להגיע למאות שקלים, תלוי בגודל השלט, בסוג חומר גלם ממנו הוא עשוי ובשיטת הדפסה.

סוגי שלטים לחתונה

לרוב, שלטים לחתונה מיוצרים משני חומרי גלם עיקריים: פח מגלוון ופי.בי.סי. (P.V.C.).

שלטי פח לחתונה – שלטים אלה נחתכים במדפסת פלוטר המשמשת להדפסות גדולות. המדפסת מחוברת למחשב, מה שמאפשר חיתוך מהיר ומדויק של שלטים בשילוב צבעים ללא הגבלה וללא המתנה לייבוש הצבע. שלטי פח לחתונה מיוצרים בתהליך מהיר, איכותי ולא יקר.

שלטי פי.וי.סי. לחתונה – פי.וי.סי. הינו חומר פלסטי בעל שקיפות משתנה לפי צרכי הלקוח. הדפסה על גבי חומר פלסטי זה יוצרת שילוט בעל מראה אסתטי ונקי. שלטי PVC מודפסים בהדפסה צבעונית ועמידים בתנאי חוץ כמו שמש או גשם.

השאיפה של כל זוג שמתחתן היא לערוך אירוע מושלם ולחגוג את היום המאושר ללא דופי. שילוט לחתונה אינו עוד פרט שולי וחסר משמעות. הוא מוסיף רבות לייחודיות האירוע כמו גם לזיכרון המתוק ממנו.

נכתב ע"י קטי ניימרק

באדיבות: בית דפוס גרףאור ירושלים


שתף: