עיצוב אירועים

ברוכים הבאים לקטגורית עיצוב אירועים של אתר מאורסים, כאן תוכלו למצוא מגוון דילים של עיצוב לחתונה או עיצוב לאירועים ממבחר ספקים מוכשרים ומובילים בתחום עיצוב אירועים.

ספקים בקטגוריה

דילים בקטגוריה

טוען...
גיפ פורש לחתונה
(44)
הוספה למועדפים
דפנה עיצובים
(24)
הוספה למועדפים

על חשיבות עיצוב אירועים

אין הזדמנות שנייה להתרשמות ראשונה ולכן העיצוב - בו האורחים שלכם ייתקלו מיד כשיכנסו – מקבל משמעות כפולה בהחלטה על עיצוב האירוע. באתר מאורסים, אספנו בשבילכם דילים משתלמים, של הספקים הכי מקצועיים במחירים הכי אטרקטיביים וכעת תוכלו לבחור בקלות את הדיל המשתלם עבורכם. איך בכל זאת תדעו לבחור את המעצב הנכון מה חייב לעצב באירוע וממה כדאי להיזהר בדרך? כתבנו לכם מדריך קצר שיעזור לכם לקבל החלטה נכונה.

מה חייב לעצב באירוע?

כניסה וקבלת פנים - רגע הכניסה לאולם וזמן ההמתנה לחופה, שניהם מהותיים. הכניסה היא ההתרשמות הראשונה, ובזמן ההמתנה - שלרוב מועבר בבופה - קיים שפע של זמן לחקור ולהתבונן. כדאי מאוד להדגיש את הכניסה יותר משאר המקומות כדי להפוך את הכניסה לפנטסטית ובלתי נשכחת. את השולחנות ומערך הישיבה ברחבת הבופה כדאי לעצב באופן מינימלי כדי שישרתו את מטרתם: להניח עליהם אוכל.

חופה: השביל המוביל לחופה תחום לרוב בשנדלירים ופרחים או בעמודי זיקוקים שמבודדים את השטח ומותירים אותו לחתן, לכלה ולאלו הצועדים עימם. מומלץ לפרוש בד רחב על מנת למנוע צפיפות בזמן ההליכה לחופה. את החופה עצמה נוהגים להשאיר בצבע הלבן והמסורתי אך גם אותה ניתן לעצב בקריסטלים, שרשראות, נוצות ואלמנטים גדולים יותר.

שולחנות וכיסאות: המפיות, המפות וכיסויי הכיסאות הם למעשה רוב עיצוב האירוע. למרות היותם קטנים הם נפרשים על כל האולם וחשוב לבחור אותם בקפידה. צבעים בהירים יותר הם אלו שמשתמשים בהם לעיצוב אירועים ולא לחינם. הם משדרים יוקרה ומרחב, שני פרמטרים חשובים.

סוג עיצוב האירוע יכול להשתנות לפי התקופה בה תינשאו – קיץ וחורף – אם תבחרו להינשא בגן אירועים, בטבע או באולם סגור זהו נתון נוסף שישנה לכם את אופי העיצוב. חישבו על כך בטרם תבחרו את המעצב. בדקו שהוא מבין את אופי החתונה ושיש לו ניסיון מוכח בסגנון האירוע.

איך לבחור מעצב אירועים?

עיצוב אירוע הוא תפקיד לא קל. נדרשת יכולת לעמוד בלחץ, להתנהל מול מספר ספקים, לתת תחושה מרגיעה וכמובן להיות מעצב אירועים. באולמות רבים יציעו לכם את העיצוב כחלק בלתי נפרד מהשכרת האולם אך אם תחליטו להביא מעצב חיצוני חשוב שתדעו לבחור את הספק הנכון. איך תדעו האם הספק שלכם באמת מגיע מהתחום של עיצוב אירועים?

החתימו אותו על חוזה - ראשית כל חתמו על חוזה. למרות שזה נשמע לא במקום, העלו את סיכום הדברים על הכתב. כך תרוויחו גם כתובת לחזור אליה וגם תבדקו את רמת המקצועיות של המעצב. מעצב ותיק ומנוסה, לא יהסס מלחתום על חוזה.

בקשו לראות תיק עבודות - בקשו לראות גלריית תמונות של אירועים קודמים אותם הוא עיצב. תוכלו למצוא בהם דוגמאות לעיצוב אותו אתם רוצים ותוכלו גם להבין האם הרמה שלו היא מה שחיפשתם. כמו בחוזה, מעצב אירועים מקצועי, מחזיק תיק עבודות וכך שוב תוכלו לבדוק את מקצועיותו.

דרשו בלעדיות - עיצוב אירועים הוא תחום דינאמי ומעצבים רבים מנסים לרקוד על יותר מחתונה אחת ולהספיק כמה לקוחות בערב אחד. בדקו וכתבו  בחוזה שאתם הלקוח היחידי לאותו ערב על מנת שתהיה לכם כתובת לפנות אליה במקרה ומשהו לא מצא חן בעינכם.

חדשנות וכימיה - עיצוב אירוע הוא אינדיבידואלי לחלוטין. למרות זאת, חדשנות ועמידה בנורמות החדשות בתחום של עיצוב אירועים היא מתבקשת. מעל הכל, הכימיה בינכם היא זו שתוביל אתכם בקבלת ההחלטה. תחושו אותו, תחושו אותה ועשו את הבחירה הנכונה 

בקטגוריית עיצוב אירועים באתר מאורסים תוכלו למצוא דילים שיוזילו לכם באופן משמעותי את עלות העיצוב. חפשו בין הדילים את מעצב האירועים המועדף עליכם, בתקציב העומד לרשותכם  וצרו לכם אירוע שלא יישכח מהר.