הזמנות לחתונה

הגעתם לקטגורית הזמנות לחתונה של אתר מאורסים, כאן תוכלו למצוא מגוון דילים לעיצוב והדפסת הזמנות לחתונה ממגוון ספקים ונותני שירות בענף האירועים בכלל והחתונות בפרט.

דילים בקטגוריה

טוען...
גיפ פורש לחתונה
(44)
הוספה למועדפים
דיל השבוע ראש שקט - חבילות חתונה הכל כלול
יניב מאורסים מאורסות
(20)
הוספה למועדפים
עדי יופה - הפקת אירועים
(18)
הוספה למועדפים
גיפ פורש לחתונה
(44)
הוספה למועדפים

בחירת הזמנות לחתונה

בטכנולוגיה הקיימת כיום האפשרות להפיץ מסרים הפכה לפשוטה וקלה. המדיה היא אינטראקטיבית, נגישה לרוב האזרחים ומידית. עם זאת מסורת שליחת ההזמנות עדיין תקפה ומייצרת שוק סחר בפני עצמו בתעשיית החתונות. כל בית דפוס מאפשר את יצירת ההזמנות וישנם עסקים מיוחדים ליצירת הזמנות לחתונה. באתר מאורסים ריכזנו עבורכם את מיטב הספקים שיכינו לכם הזמנה לחתונה. עם הדילים המיוחדים שלנו, ההזמנה הופכת לחכמה, קלה ועדיין איכותית ומספקת.

על הנוסחים השונים בהזמנה לחתונה, על הספקים השונים וטיפים להתנהלות נכונה בהזמנת ההזמנה לחתונה, כתבנו לכם מאמר מקיף שיעשה לכם סדר. קראו את המאמר ועברו לקטגוריית הזמנות לחתונה לבחירת הספק.

הזמנות לחתונה, איזה נוסח?

לזר שיבוא מבחוץ וינסה להבין את תתי המגזרים בחברה הישראלית, ניתן להמליץ על התבוננות בנוסחי ההזמנה לחתונה. אצל החרדים, הנוסח הוא פיוטי משהו, ועמוס בציטוטים מהמקורות. בקרב בעלי התשובה ניתן לראות את התוספת "נא לבוא בלבוש צנוע" ובמגזר החילוני ההזמנות לחתונה ינוסחו לפי תרבות מקומית ותקציב תזרים המזומנים.

היות והזמנה לחתונה הפכה למסמך פורמלי בלבד ועיקרי הערוצים להודעה התנקזו למדיה ולסלולאריים כדאי לערוך את ההזמנה כפי ראות עיניכם בלבד, כך המזכרת שתישמר אצלכם תהיה נחמדה ולא כפופה לקונפורמיות לא רצויה.

מהיכן להזמין הזמנות לחתונה?

הזמן המומלץ לשליחת ההזמנות לחתונה הוא לא יותר מחודש לפני תאריך החתונה. אחרי שעשיתם את החישוב הזה, הזמינו את ההזמנות שבועיים קודם לזמן החלוקה. 

בחירת הספק להזמנות לחתונה אינה קשה וכל שעליכם לעשות הוא לבקש את תיק העבודות של בית הדפוס או הגרפיקאי המבצע ולהבין האם סגנון העריכה הוא לרוחכם. השתדלו להזמין מבית דפוס מוכר וותיק ולהימנע מעיצובים שלא תואמים את החלום שלכם.

הזמנות לחתונה
הזמנות לחתונה

במידה ותנסו את המעצב או בית הדפוס החדש והזול, מומלץ להקדים את זמן ההזמנה בכדי שיהיה נפח זמן שיספיק לתיקונים באיכות ההדפסה, סגנון העיצוב, שגיאות כתיב או הוספות שתראו לנכון להוסיף.

קיימים לא מעט גרפיקאים, מעצבים ובתי דפוס שישמחו לקבל מכם את העבודה. המלצות מחברים שכבר נישאו זו שיטה נכונה ויעילה לבחירת הספק.

טיפים להזמנה חכמה

בצעו סקר שוק: הזמנות לחתונה אינן כרוכות בעלות גבוהה. הזמנות מפוארות במיוחד יעלו שקלים בודדים. מנגד ישנו היצע רב של ספקים שמותיר לכם את האפשרות לברור את הספק כהוגן. בקשו הצעת מחיר מכמה ספקים, השוו ביניהם את האיכות, המהירות, האחריות ובחרו את הספק המתאים לכם.

אשרו הגעה לחתונה: זה כבר הפך למקובל. בתחתית ההזמנה תוכלו לבקש להוסיף את המשפט הזה ובכך לאפשר לכם להיערך נכונה בהזמנת השולחנות והמנות מגן האירועים. תוכלו להשתמש בספק שיבצע את הטלפונים לאורחים שלכם אך תוכלו גם לעשות זאת בעזרת המשפחה והחברים ולבקש את אישורם.

הוסיפו מפה בגב המעטפה:  אין זה משנה אם החתונה מתרחשב בגן אירועים במרכז אשר מוכר לכולם או במקום מסויים בטבע, חשוב להבין שהזמנות לחתונה כבר אינם הדרך להפיץ את הבשורה אך הן בהחלט יכולות להיות אמצעי ניווט. במעטפות המחולקות – חינם – מהאולם לרוב ישנה מפה המתארת את האזור הספציפי של היעד ובכך תקלו על אורחים שלא מתמצאים במקום.

שימוש בטכנולוגיה: כיום ניתן להשתמש בשירותי הודעות ולהזכיר לאורחים אחת לתקופה את קיומה של החתונה. זה אומנם אינו מהווה תחלופה להזמנה לחתונה אך יעיל כדרבון להגעה של כלל האורחים. התזכורת יכולה להישלח כהודעת אסמס, מייל ואפילו התקשרות טלפונית.

באתר מאורסים, תחת הקטגוריה של  הזמנות לחתונה תוכלו לצפות בהצעות של מיטב הספקים בתחום, להשתמש בדילים הרבים שאנו מציעים וליהנות מהנחות משמעותיות, עברו בין הספקם ובחרו את ההזמנה לחתונה, בתקציב, באיכות ובזמנים שלכם.