שתף:

כלות ממליצות שקוף png

אז אחרי כמעט חודשיים התאוששות מהחתונה הגיע גם התור שלי לתת לקבוצה המדהימה של חברת מאורסים מאורסות.
ראשית אתחיל בזה שבלי הקבוצה הזאת החתונה שלי לא הייתה נראת כמו שהיא הייתה ובחירת הספקים לא הייתה כזו מבוקרת אז תודה תודה תודה! מקווה שאצליח לעזור גם להבאים בתור☺️

לפוסט המקורי בקבוצת מאורסים מאורסות >>>

אז ככה - התחתנו ב29.05.19 יום רביעי, אחרי 5.8 שנים יחד מתוכן שנה של אירוסין:)
היו לנו 510 מוזמנים מתוכם 374 מאשרים הגעה, ו370 שאכן הגיעו.. (התחייבנו על 330 סופית ופתחתנו רזרבות) חתונה מלאה בצעירים שהעיפו את הרחבה עד השעות הקטנות של הלילה:)

אולם אירועים אמדו הרצליה AMADO

פשוט וואו, וואו, וואו, מאיפה להתחיל? לפני האמדו ראינו יותר מ10 אולמות והרגשנו אבודים לגמרי.. המחירים היו בשמיים ועדיין לא ראינו את המקום הזה שהרגיש שלנו..ברגע שהגענו לאמדו ידענו שזה המקום! הלוקיישן שהתאים בדיוק למשפחות שלנו, הקבלת פנים המדהימה, האולם והחופה שללא ספק מהממת ביופייה, האוכל והמחיר המשתלם במיוחד!
ספיר ואופיר תמיד היו שם לכל שאלה ותמכו שצריך.. ביום של האירוע אופיר שיחק אותה הרגיש שהוא באמת עושה הכל בשביל שנהיה מרוצים.. הוא תקתקן ברמות, ואכפתי.. התלבטתי בהתחלה אם לקחת מנהל אירוע אבל באמת שעם אופיר לא צריך!! הוא ואח של בעלי דאגו לרזרבות ולרגע לא הרגשנו שמנסים לרמות אותנו או ששמו את טובת האולם לפנינו. האוכל היה מדהים עד היום לא מפסיקים לשמוע מחמאות!

אמדו הרצליה

דיג'י - Or Biton ממוזיקה פלוס

ווואו, אחת הבחירות הטובות ביותר שלנו! העיף לנו את הרחבה עד 3 בלילה ביום רביעי!! שמעתי על אור עוד מלפני מחברים משותפים וגם יצא לי להיות בחתונה שהוא תיקלט בה.. ידעתי מההתחלה מה היכולות שלו ושאנחנו לגמרי יכולים לסמוך עליו! מהרגע הראשון נחשפנו לאישיות מהממת אור הקשיב לכל הבקשות שלנו, נתן לנו עצות מדהימות! בלי שום קשר למקצועיות הוא בן אדם עם לב ענק ואהבה ענקית למקצוע! ממליצה בטרוף!

- מודעה - ארגון חתונה אפליקציה

עיצוב שיער - Hen Mugrabi

אמאלה ואבאלה!!! איזה אישיות, איזה מקצועיות! חנוש האלוף היה בין הספקים הראשונים שסגרתי! ידעתי שבחלק הזה אני ממש לא הולכת להתפשר גם אם הוא קצת יותר יקר מהשוק וכל כך זכיתי! חן היה כ"כ קשוב למה שרציתי הוא הגיע למלון ההתארגנות והיו לו עוד כמה כלות באותו מלון שלי ולמרות זאת הרגשתי כאילו אני היחידה.. בהתחלה אכלתי תסביך על השיער ונכנסתי לקרייסס רציני, ברגע שחן שמע את זה הוא עלה לחדר שלי חזרה בדיוק מתי שהבטיח וסידר לי הכל עד שאהבתי ממש, הוא גם ביקש מהמאפרת שלי שגם לה היו כמה כלות באותו מלון שתעלה אליי שוב ותעשה לי טאצ אפ, לפני שיצאנו לצילומים חן אמר שהוא יודע שחם היום ושאני חייבת להגיע אליו למספרה אחרי הצילומים שהוא יעשה לי שוב טאצ אפ ובאמת הגעתי והבן אדם פשוט אגדה יצאתי משם אחרי 15 דק עם שיער מתוקתק, הוא גם עבר על השיער של המלוות שלי ברגע שהגענו אליו ללא תשלום!! פשוט בן אדם עם לב זהב שווה כל אגורה!

עיצוב שיער

איפור - אדווה אלמקיאס Adva Elmakias >>

מושלמת ברמות! גם אותה סגרתי הרבה לפני האירוע (אין יותר מידי ברירות איתה חח) האיפור היה עמיד ונשאר כל הלילה! אדווה מוכשרת בטירוף ואין ספק שהשם שלה לא סתם הולך לפניה אבל חייבת לציין שבגלל שיש לה כמה כלות בדרך כלל ביום עבודה זה קצת הורגש והיא באה והלכה דיי מהר (סגרתי איתה ל10 בבוקר כי זה היה התור היחידי שהיה פנוי) והצלמים לא הספיקו לצלם אותי בשלב האיפור.. אבל עדיין היא שווה את זה 🙂

איפור כלה

איפור שיער מלוות- Naor Arami

מוכשר בטירוף עם אישיות מהממת! איפר את 4 המלוות שלי ואת אמא שלי במחיר משתלם במיוחד:)

אישורי הגעה - נטלי בוזגלו

אמאלה המלצה רותחת! כ"כ מדוייקת! נטלי עשתה לנו סבב אחד של SMS וכמה סבבים של שיחות, היא התחילה את הכל 8 ימים לפני בשביל להיות כמה שיותר מדויקת, מודה שקצת חששתי שזה מאוחר אבל וואו היא כ"כ צדקה.. אישרו לנו הגעה 374 והגיעו 370!!!! אחוז דיוק מטורף.. בלי שום קשר היא בן אדם מדהים, כ"כ אכפת לה מהזוגות שלה והיא באמת תעשה הכל בשביל שלא נוציא כסף סתם!

הזמנות - Yuli Kredentser

גילוי נאות, חברה שלי האלופה❤️ בלי שום קשר לעובדה שיולי חברה שלי היא עכשיו סיימה תואר בתקשורת חזותית.. יול הכי מוכשרת בעולם עם ים רעיונות, יצירתית בטירוף, קולעת בדיוק לטעם של הזוג ועם אהבה ענקית למקצוע.
יול איירה אותי ואת אדם ועשתה לנו הזמנה דיגיטלית והזמנה קלאסית מהממות ומקוריות בטרוף!

צלמים לחתונה - AGS אלון וגיא

וואו וואו וואו .. אני חושבת שאני לא צריכה לדבר יותר מידי.. אלון וגיא מומלצים כאן מלא וללא ספק מגיע להם! מוכשרים בטירוף, עם כ"כ הרבה אהבה למקצוע ולזוגות.. בהתחלה לקחתי אותם בלי טראש ובדקה התשעים החלטתי כן לקחת טראש ושם הכרנו את אלון וואו אין ספק שהוא בן אדם מדהים עם נתינה, מוכשר ברמות קשות, שנון שיודע לעשות אווירה טובה.. ביום של האירוע הכרנו גם את גיא וגיא פשוט מדהים, הם כ"כ מוכשרים ביחד ולגמרי צוות לעניין, העבירו לנו את היום בכיף ותמכו בי גם ברגעים הקשים, עודדו והרימו לנו את היום בטירוף! ממליצה רצח!

צילום חתונה

מגנטים - לוס - צלמת אירועים

ללוס הגענו דרך אלון וגיא, ראינו את התוצרים שלה בלייב בפגישה הראשונה וישר התאהבנו!! בלי לחשוב יותר מידי סגרנו אותם ביחד ואני כ"כ מרוצה!! על לוס המלצתי גם בפוסט נפרד יומיים אחרי האירוע ובצדק.. מוכשרת ברמות, מגנטים איכותיים ואהבה גדולה למקצוע 🙂

רב- חיים זמיר המלך

לחיים הגענו דרך הקבוצה המהממת הזאת..אין ספק שהוא לא סתם כ"כ מומלץ פה.. כבר בפגישה הראשונה איתו הבנו עם מי יש לנו עסק!! הוא פשוט התעניין בסיפור שלנו, שאל אותי אם גם אני רוצה להעניק טבעת.. חיים העביר את הטקס בצורה קלילה, הומוריסטית, מעניינית וקולעת! הוא סיפר את הסיפור שלנו כאילו הוא מכיר אותנו שנים! נגע בנקודות שהם הכי הכי שלנו! ממליצה בטרוף:)

מלון להתארגנות - מלון אלכסנדר

מקום מהממם לחוף, יש שם סוויטות מפנקות ומרווחות להתארגנות (היו לי 4 מלוות), במלון יש אווירה אורבנית מהממת עם מלא מקומות מהממים לצילומים.
המחיר משתלם בעייני ביחס למלונות אחרים..

מלון להתארגנות

שמלות כלה- עובד כהן

עובד מוכשר בטירוף והצוות שלו אמנם קצת דוחף בהתחלה אבל בסופו של דבר הייתי מרוצה..סיפקו לי שמלות מהממות בדיל משתלם במיוחד (2 שמלות במחיר של אחת עם אופציית החלפה) החלפתי את הבחירות שלי כמה פעמים עד שהגעתי לשמלות המושלמות שלי ככה שלא הייתי מוגבלת:) קיבלתי ים של מחמאות ויצאתי מרוצה:)

שמלות כלה

חליפת חתן- CEREMONY

סרמוני חליפות חתן, חליפות ערב, חליפות בר-מצווה וספורט אלגנט
אחלה שירות, מבחר ענק של חליפות בעלי היה סופר מרוצה(:

ההמלצה שלנו...

בקיצור תהנו מהיום הזה הוא שלכם ואל תתבאסו אם לא תמיד הכל זרם כמו שחלמתם..
זה הרגע שלכם והזמן הכי מושלם לחוות ולהנות מהרגע!
מחכים לחתונה כל-כך הרבה זמן וב5 שעות הכל נגמר וחוזרים לשגרה..