שתף:

כלות ממליצות שקוף png

גן אירועים - לארה 

התחתנו בלארה אירועים, האוכל היה מושלם, כל האורחים פנו אלינו מיוזמתם לומר שהיה טעים ברמות! זוגות שחשוב להם אוכל ברמה הכי גבוהה, זה המקום!

הזמנות ומיתוג אירועים - שיר זרח

ציירה אותנו ועיצבה לנו את ההזמנה הקסומה הזו שאין אחד שלא החמיא לנו עליה ואפילו הבית דפוס אמר שזו בין ההזמנות היפות שהוא הדפיס

עיצוב הזמנות לחתונה

עיצוב שיער לחתונה - אור לוי

הספק שלקח לי 4 חודשים לסגור, הסתכלתי על כלכך הרבה המלצות ותמונות ופשוט לא הסכמתי לסמוך על אף אחד. אמאלה, אולי הוא היה על תקן מעצב השיער שלי אבל הוא גם דאג להצחיק אותי, להזכיר לי מתי לחייך ולהשאיר אותי בפרופורציות. הוא הפך את ההתארגנות להכי כייפית וקלילה וזרם איתי כשרציתי הפסקה גם אם הוא באמצע התסרוקת. הוא הגיע גם לליווי לאולם ואני הכי שמחה בעולם שאם כבר מעבירים דקות חשובות מהאירוע שלך בחדר אז רק איתו! הוא התאים לי את התוספות לגוונים שיש לי בצורה מדויקת שאפילו אחיות שלי חשבו שזה שלי. והציל אותי עוד לפני החתונה בלמצוא ספר שיעשה לי את הגוונים לפני החתונה, בהחלט הגוונים הכי יפים שעשיתי! בקיצור, הספק שאני הכי מרוצה ממנו.

עיצב שיער לחתונה

שמלות כלה - סטודיו מדינה

הייתי בכל סטודיו שקיימת עליו המלצה פה בקבוצה בערך וסוף סגרתי אצל מיכל וטל מדינה. אני פרפקציוניסטית ברמות ורק שם הכילו את הפרטים הקטנים ששמתי לב אליהם. הגעתי הרבה יותר פעמים ממה שבפועל צריך להגיע, ותמיד קיבלו אותי באהבה ומדדו לי את השמלה שוב ושוב עד שהייתי רגועה. השמלה הייתה פשוט מושלמת! לא החלפתי שמלה כל הערב מרוב שהייתי מאוהבת בה והיה לי נוח והכל ישב במקום (ללא כתפיות!). וחוץ מזה יש אוויר כיפית בסטודיו שזה ממש חשוב במדידות לדעתי.

שמלות כלה


- מודעה - ארגון חתונה אפליקציה

תקליטן לחתונה - איתמר שגיא

הDJ שגרם לאורחים שלנו לרקוד עד 2 בלילה כאילו החתונה הייתה בחמישי ולא בשני. פשוט מטורף! לא אמרנו כלום, רק כיוון כללי ומה השירי חופה וזהו, משם הוא פשוט לקח את זה למקום הכי טוב שיכול להיות, כל שיר היה במקום ואנחנו לא מפסיקים לקבל בקשות למספר טלפון שלו כי הייתה אווירה פשוט מטורפת. לפני החתונה הוא הזמין אותנו אליו, וביקש שנבוא אפילו פעמיים ואנחנו אמרנו שאנחנו סומכים עליו וצדקנו. הוא פתח גם קבוצת וואטסאפ שלנו איתו כדי שנעביר שירים שאנחנו אוהבים לאורך החודשים שלפני החתונה או בקשות שעולות עד לחתונה. בקיצור, בחירה נכונה מאוד!

תקליטן לחתונה

צילום חתונה - נדב כהן יונתן

היחיד שגרם לי לאהוב תמונות של עצמי, וזה באמת קשה. כל הלוקיישנים שהוא בחר היו מדהימים, כולם במרחק של 3 דקות סטייה מהמסלול בדרך לאולם, שזה ממש חשוב בעיני ושום לוקיישן לא אכזב בתמונות! כשכבר חשבתי שסיימנו עם הצילומים ואנחנו בדרך לאולם הוא ביקש שנעצור באיזו תחנת דלק במרחק בדרך לאולם לכמה דקות, לא הבנו מה נסגר. בתחנת דלק היו שיחים עם פרחים שהצטלמנו שם 2 דקות וחזרנו לרכב. התמונות הגיעו ולא האמנו שאלה התמונות שיצאו משיח פרחים בתחנת דלק! זו אומנות! (מצטרפת תמונה)
קיבלנו 30 תמונות אחרי כמה ימים ואת כל התמונות אחרי שבוע וקצת אם אני לא טועה.נדב עובד עם מספר צלמי וידאו, סמכנו עליו שיביא איתו צלם טוב והאמת שהוא היה חמוד בטירוף ודאג להזכיר לי שהתמונות הרבה יותר יפות כשאני מחייכת. הוא גם העלה רחפן שממש רצינו. בקיצור, הצוות צילום הכי מושלם שאפשר לבקש ביום כזה.

צילום חתונה

רב לחתונה - הרב אריאל נתיב

ללא ספק הכי הרבה מוזמנים ביקשו מאתנו את המספר של הרב. חופה של 14 דקות על השעון, לא ארוכה, לא חופרת, לא ביקש ממני לשים כלום על עצמי בזמן השביל או בחופה. התאהבנו בזה שהוא עשה איתנו זום של שעתיים והסביר לנו כל מה שצריך לדעת עוד לפני שסגרנו איתו! הקדיש מזמנו לזוג שאולי לא ייקח את שרותיו בסופו של דבר. הוא ביקש שנכתוב לו את הסיפור שלנו ופרטים שאנחנו חושבים שחשוב להזכיר ומתוך זה הוא יצר קטע יפה, מרגש ומצחיק שאותו הקריא בחופה בצורה מקורית שעוד לא שמעתי בשום חופה. אפילו התקשר אליי ערב לפני לוודא פרטים אחרונים ולשאול אם יש לי עוד בקשות. לגבי הכסף- לא דרש סכום ספציפי, אמר בצניעות שנהוג לשלם לפחות על נסיעות (מגיע מהשומרון) וזה היה מוערך מאוד עבורנו.

רב לחתונה 1

רב לחתונה

מגנטים לחתונה - טרנד 54

סגרנו איתם בעקבות המלצה מהקבוצה כאן שהתמונות שלהן מוצלחות כמו של הצלם ואכן כך, יש הרבה תמונות מוצלחות מהחופה ומהקבלת פנים שאהבנו. לקחנו גם מסך לבן מהם כך שהייתה עמדת צילום שאורחים יכלו להצטלם שם ולקבל מזכרת מהאירוע ולא לחפש ברחבה מי הצלם מגנטים מבין כל המצלמים שהיו באירוע. יש כמה אורחים שלא קיבלו מגנט מסיבה כלשהי, לא יודעת איך, אבל שלחתי להם מייל והם אמרו שידפיסו לנו את המגנטים שאורחים ביקשו ולא קיבלו. מקסימים!

מגנטים לחתונה

טבעות נישואין -דניאל מתת

גם טבעות לקח לי הרבה זמן למצוא והכל היה מכוער בעיני עד שהגעתי לדניאל מתת ברמת גן מחוץ לבורסה.

טבעות נישואין

שולחן ברכות ושלטי חופה - אני ובעלי

שלטי חופה לאחיינים החלק הכי מתוק בחופה שלנו! בהחלט הוסיף לטקס מלא בעיני.

שולחן ברכות

שלטים לחופה

מקווה שעזרתי לכל מי שעוד מחפשת ספקים ומקווה שתהיו מרוצים מהבחירות שלכם כמונו

קרדיט לצילום התמונות - נדב כהן יונתן

לפוסט המקורי בקבוצת מאורסים מאורסות >>> 


אפליקצייה לחתונה מאורסים מאורסות

ספקים שלקחו חלק בכתבה


שתף: