שתף:

כלות ממליצות שקוף png

גן אירועים - אדמה 

בראש ובראשונה ל אדמה מתחם אירועים וכנסים - Adama איזה אולם מהמם חדש, עיצוב טרופי ונסיכותי, לא מפסיקים להחמיא על האוכל, השירות מדהים תמיד היו זמינים לכל שאלה ,כולל הבן של הבעלים של האולם שלומי, המנהלי אירוע ששיגעתי אותם לגבי הסקיצות, הוסיפו לי מלא דברים גם אחרי החוזה ,כמו מופע קינוחים,ועוד עמדות קבלת פנים, אליק שהוא מעצב האולם שעשה עיצוב מהמם הוא גם מעצב את האולם אמארה , אין לי מילים, גם מחיר הוגן, לא תתחרטו לכו לראות.

גן אירועים

איפור כלה - שני לוי דדון

האיפור לא זז כל הערב וים של מחמאות

איפור כלה

עיצוב שיער לחתונה - עמרי שי קדוש

האגדי לקחתי אותו גם לליווי לאולם ממליצה בחום לקחת, החליף לי גם תסרוקת במהירות שיא!

עיצוב שיער לחתונה


- מודעה - ארגון חתונה אפליקציה

שמלות כלה - Liana Wedding Dress

תפרתי ממנה שתי שמלות בעיצוב אישי , כמה מחמאות כל שמלה בצבע!! ממש כמו שחלמתי ודמיינתי, היא הביאה את זה לידי מעשה, תמיד זמינה לכל שאלה, יחס אישי , נמצאת באור יהודה.

שמלת כלה

אטרקציות לחתונה - טופ אטרקציה

לקחתי מהם חבילה מורחבת של מגנטים מדהימים וקיבלתי באותו יום כבר דיסקונקי עם כל התמונות, הגדלות, בלוקים וכו' תמיד היו ברחבה וצילמו. אותיות פרחים קלאסיות שהוסיפו לאווירה, זיקוקים לחופה, קיאק מושקע ברמות שהגיע לרחבה והאורחים עפו עליו. חבילת סלואו שהם הוסיפו לי את כל מה שאפשר גם בלי שביקשתי בועות סבון, בלונים מרחפים ומתפוצצים עשן כבד וכו.. עשו עבודה מעולה !!!

אטרקציות לחתונה

אטרציות לחתונה 1

אטרקציות לחתונה 3

רקדניות ברזילאיות - מורנגו ברזיל

2 רקדניות ברזילאיות ומתופף שפשוט נתנו שואו ברחבה, זה גרם להמון אנשים שישבו לקום לרחבה , ממש קרנבל ברזילאי היה בזכותם! ממליצה למי שמחפשת אטרקציה לרחבה.

רקדניות לחתונה

עיצוב הזמנות - פרי פרינט 

עשינו הזמנות בעיצוב אישי עם תמונה מהטראש, יצא מעל הציפיות, שולחים גם הזמנה לוואטאפ, המלצה קטנה ,אל תעשו הרבה הזמנות הרוב גם ככה נשלח לוואטאפ. עשינו את המינימום 200 וגם נשאר לנו קצת למזכרת:)

הזמנות לחתונה

מקום התארגנות לחתונה - מלון ווסט אשדוד

מלון החתונות, יש שם מלא זוגות שמתארגנים ועושים מפגש, אחלה ארוחת בוקר, ממליצה לקחת את הסוויטה מול הנוף לים , המרפסת היא לוקיישן מעולה לתמונות עם נוף עוצר נשימה. אין צורך לקחת את החבילת כלולות זה לדעתי בזבוז כסף!! פשוט לבקש כיסא בר, כל השאר לא צריך!

מקום התארגנות לחתונה

צילום חתונה - בראשית ישראל פרסי

אין על ישראל פרסי, קיבלתי את כל התמונות יומיים אחרי החתונה, הצוות המושלם שליווה אותנו אמיר ,אלדד וגל כל תמונה יותר יפה מהשניייה!!! והכי חשוב היחס! הם הכי מבינים ,מרגיעים ומצחיקים!!!

צילום חתונה

תקליטן לחתונה - בראל צור

הדיגייי האחד והיחיד עשה לנו את האירוע, קלע בדיוק לטעם שלנו, הקפיץ את הקהל, כולם אומרים לנו כמה הדיגי תותח, תמיד היה זמין לכל שאלה, נתן שואוו, גם יורד לרחבה לנגן, ממליצה בחום על בראל אין אנשים כמוהו! לא תתחרטו!!

תקליטן לחתונה

מפיק לחתונה - יניב מאתר מאורסים מאורסות 

המפיק מספר 1 במאורסים מאורסות, אני לא יודעת איך היינו שורדים את היום הזה בלעדיו, מהצהריים היה באולם לראות שהכל מתפקד, התקשר לספקים בעצמו, עשה הכל עבורנו באותו היום עד הדברים הכי קטנים שאפשר לחשוב עליהם, ממליצה מאוד לקחת מפיק, זה נותן ממד תחושת הקלה, כי אתה בלחץ לא יודע מה הולך סביבך, ויש מישהו אחראי שמכוון הכל. יניב ממאורסים מאורסות זאת המלצה רותחת.

מפיק לחתונה


- מודעה - ארגון חתונה אפליקציה

אפליקציה לתכנון החתונה - אפליקציית מאורסים מארסות

קבוצת הפייסבוק מאורסים מאורסות בדרך לחתונה (46,000 חברים) ואפליקציית מאורסים מאורסות, אם את פה ועדיין לא הורדת אותה ,את חייבת/ את ה חייב. היא פשוט מסדרת לך את הכל. החל מניהול תקציב האירוע, צק ליסט משימות וכו וכו'...

אנחנו אחרי דחייה אחת ,הצלחנו להתחתן, אני מאמינה שהכל לטוובה והחתונה הזאת יצאה מעל הציפיות והחלומות שלנו, שכנראה בפעם הראשונה זה לא היה קורה. הלוואי שהקורונה תיעלם וכולם יוכלו להתחתן בלי דאגות כי זה ממש לא פשוט, כל השבוע האחרון הייתי בחרדות מקבינט הקורונה, פשוט תשתדלו לא לחשוב על זה ולתכנן כרגיל!!!!  מקווה שעזרתי קצת לבאים בתור

קרדיט לצילום התמונות - בראשית צילום ישראל פרסי

לפוסט המקורי בקבוצת מאורסים מאורסות >>> 


אפליקצייה לחתונה מאורסים מאורסות

ספקים שלקחו חלק בכתבה


שתף: