שתף:

כלות ממליצות שקוף png

אפליקציה לתכנון החתונה - אפליקצית מאורסים מאורסות

קודם כל תודה ענקית לאפליקציה ולקבוצת מאורסים מאורסות בדרך לחתונה (46,000 חברים) על הסדר הראשוני, הטיפים, המידע, ובעיקר על הנוחות בה ניתן לקבל עזרה ולברר פרטים בנוגע לכל נושא.

גן אירועים - הגן מעלה החמישה

התחתנו ב- הגן. מעלה החמישה. מקום מהמם עם תחושה של טבע ורוגע, ללא תחושה תעשייתית והמונית. הגן מורכב מחלק מרוצף – עליו מסודרים שולחנות האוכל, רחבת ריקודים, עמדת דייג'יי, בר חריף ופינת קפה; חלק גדול מאוד של דשא – עליו קבלת הפנים, בר קבלת פנים, כסא כלה וחופה (אנחנו גם שמנו בו את שולחן הכתובה); ובריכה!!!. מרוצים מאוד!! האוכל מעולה, לא הפסקנו לקבל מחמאות במהלך ולאחר האירוע. מחיר המקום כלל שכירות, תאורה והגברה, עיצוב מינימלי, חופה וכסא כלה, בריכה פתוחה + מציל, וכמובן אוכל: קבלת פנים, ראשונה ועיקרית, קינוחים, עמדת חצות של מיני בורגרים ושתיה קלה וחריפה ללא הגבלה. במהלך התכנון והארגון פעלנו מול שרית, שהיתה זמינה בצורה יוצאת מן הכלל לכל שאלה/ בקשה/ תהייה. גם במהלך האירוע הכל התנהל בצורה חלקה בהתאם לדגשים שסיכמנו מראש. עיצוב כאמור היה כלול בחבילת הגן, למעט עציצים למרכז השולחן שנקנו ב- משתלת גוש עציון, וסידורי פרחים לחופה ולכסא הכלה שתואמו מול המעצבת הילה חסרת הפייסבוק, שעובדת ישירות עם לקוחות הגן בהמלצת המקום.

גן אירועים 2

גן אירועים

גן אירועים 1

תקליטן לחתונה - DJ Gura G

מההתחלה הרגשנו חיבור מוזיקלי איתה ואווירה קלילה נוחה ומקצועית ממנה. היה לה חשוב ללמוד את הטעם המוזיקלי שלנו לעומק, להבין בדיוק מה אנחנו אוהבים יותר, מה פחות – על כל הניואנסיים – מה שהתבטא באירוע עצמו בכך שידעה לשלב בצורה מושלמת את הטעם האישי שלנו, עם הלך הרוח באירוע, עם הקהל והשלב בחתונה. שירה תקלטה אצלנו משלב קבלת הפנים בתחילת האירוע, ועד הרגעים האחרונים בבריכה בסוף האירוע, והוציאה לפועל את התכנונים המקדימים בצורה מושלמת בכל שלב ושלב. על מסיבת הריקודים אנחנו עוד מקבלים מחמאות חודש אחר כך, מחברים ומקרובי משפחה שאמרו שרקדו ונהנו כל כך, שגם ב00:30 בלילה הם פשוט לא רצו ללכת!!

תקליטן לחתונה


- מודעה - ארגון חתונה אפליקציה

צילום חתונה - אסף בריגה

צילום היה מבחינתנו גולת הכותרת, וידענו כבר חודשים מראש שאנחנו רוצים את אסף צלם מקצועי, אמנותי, שמשרה אווירה נינוחה וכיפית שתוציא את התמונות הכי מהממות מכל אחד! אסף הגיע עם צוות שכלל עוד צלם סטילס וצלם ווידאו – שלושתם ליוו אותנו מההתארגנות עד התמונות האחרונות בבריכה . הכימיה ביננו היתה מעולה, והיה פשוט כיף להסתובב איתם ולהצטלם! מצרפת תמונות שתוכלו להתרשם בעצמכם מהיופי ומהאווירה שהתמונות מצליחות להעביר!

צילום חתונה

מגנטים לחתונה -  נועה אביטל

את נועה מצאתי בהמלצות בקבוצת מאורסים מאורסות בדרך לחתונה (46,000 חברים), והיא אחת הספקיות היחידות שהתרשמנו כל כך מכמות ההמלצות (בדקנו גם מול חברים שאנחנו מכירים) שסגרנו איתה באופן מיידי ובכלל לא נפגשנו איתה עד האירוע עצמו. האמת שסגרנו מגנטים יחסית ברגע האחרון כי לא היינו בטוחים אם זה שווה את זה או שמדובר בהוצאה מיותרת, אבל בדיעבד אנחנו יכולים להגיד שנועה שווה את זה לגמרי!! התמונות יצאו איכותיות, מחמיאות ויפות, בכמות מטורפת, כולל מספר הגדלות, בלוק ומחזיקי מפתחות לנו.

מגנטים לחתונה

חליפת חתן - בגיר

מחמיאה, יפה, גזרה רגילה וצבע מיוחד בין כחול/אפור לשחור.

שמלות כלה - מטריושקה

סטודיו כלות חברתי . השמלה ישבה בול, היתה נוחה במהלך כל היום, בצילומי החוץ ובריקודים. תיקונים מינוריים נעשו על ידי אחת התופרות של הסלון, וההשכרה כללה את ההינומה. בסלון מגוון רחב מאוד של שמלות והינומות. ממליצה בחום לבקר בעמוד האינסטגרם שלהם וכמובן בסלון עצמו שנמצא בירושלים.

חליפת חתן

תכשיטים לכלה - סברובסקי

העגילים והצמיד נקנו בסברובסקי

תכשיטים כלה

נעלי כלה - shein

נעלים שטוחות למהלך היום ולחופה, וסניקרס לריקודים. 

נעלי כלה

בגד ים - shein

טבעות נישואין - גולד טיים

טבעות נישואין

איפור ושיער לכלה - אושרת גיספאן

אושרת המדהימה. הגיעה בבוקר עם המון אנרגיות טובות, איפרה אותי, את אחיותיי ואת המלווה, וסירקה אותי ואת אחיותיי. התוצאות מדברות בשם עצמן – כולנו היינו מהממות ושמחות, והאיפור והשיער החזיק את כל הנסיעות והצילומים המשוגעים במהלך היום, את כל הריקודים, והרוב (השיער החזיק לגמרי!!) אפילו את הבריכה בסוף האירוע!!

איפור ושיער לחתונה

אישורי הגעה וסידורי ישיבה - InviteMe

בנינו לבד טופס פשוט ומקסים של גוגל פורמס. היה נוח מאוד שיכולנו לבנות את השאלות וסוג התשובות בצורה עצמאית ולערוך לבד ובחינם. סידורי ההושבה – בתוכנה ייעודית של הגן InviteMe.

אישורי הגעה


- מודעה - ארגון חתונה אפליקציה

רב לחתונה - הרב נדב ברגר

התחתנו דרך מיזם חופות - מבית השגחה פרטית מיזם דרכו ניתן להתחתן חתונה דתית שלא דרך הרבנות. חיתן אותנו הרב נדב ברגר שהנחה את הטקס בצורה מקסימה ורגועה, שם דגש על דברים שהיו לנו חשובים, ועבר בלי להתעכב יותר מידי על הדברים שלא רצינו שיהיו המרכז. בשלב ההיכירות ובניית הטקס, הרב נדב הסביר לנו כל מה שצריך, מה כל האופציות שעומדות בפנינו בכל שלב של החופה ולמה חשוב לשים לב. החופה שלנו היתה מסורתית וכשרה, והשינויים הקטנים שביקשנו לעשות היו שגם נשים (אחיות שלנו, המלווה שלי) בירכו בשבע ברכות, החלפת טבעות בחופה, ברכת שהחיינו יחד, לא להקריא את הכתובה במהלך הטקס, ולבסוף – הוספת כתובה אלטרנטיבית שגם עליה אנו חותמים יחד בשולחן הכתובה עם עדים נוספים.

רב לחתונה

עיצוב כתובה - רחל סאונדרס

את הכתובה המסורתית קיבלנו מ"חופות", ואת הכתובה האלטרנטיבית עיצבה והכינה המלווה מספר 1, רחל המוכשרת ברמות לפי נוסח רפורמי שמצאנו באינטרנט ושיפצנו ממש מעט.

עיצוב כתובה

ברכת כלה - נעה שמיר

הכינה בעבודת יד מדהימה שהתכתבה עם צבעי ההזמנה.

עיצוב ברכת כלה

עיצוב הזמנות - אלי בן גאון

את ההזמנות עיצב בכישרון רב אלי. העיצוב תוכנן להיות בחלקים והתייעצויות, אך כבר הסקיצה הראשונית שהוא שלח לי היתה מושלמת מבחינת הנראות והצבעים, שישר הלכנו איתה. לא הדפסו את ההזמנות לחלוקה, אלא עותק אחד בלבד לצילומים.

עיצוב הזמנות לחתונה

כמובן לבסוף, תודה ענקים להורים, המשפחות, החברים וכל מי שעזר לנו במהלך הארגונים 
בהצלחה לכולם בארגונים והמון מזל טוב!!!

קרדיט לצילום התמונות - אסף בריגה

לפוסט המקורי בקבוצת מאורסים מאורסות >>> 


אפליקצייה לחתונה מאורסים מאורסות


שתף: