שתף:

כלות ממליצות שקוף png

גן אירועים - הנחלה

בראש ובראשונה למדהימים מכולם! לגן האירועים ״הנחלה״ הנחלה  מקום לאירועים ולקייטרינג ״עלי דפנה״ קייטרינג עלי דפנה שהיו שם בשבילנו לכל שאלה, תחושה, לחץ וחוויה מדהימה! לנחלה הגענו באמצע הסגר השלישי של הקורונה כשעוד לא היה אפשר לדעת בכלל אם הגנים יהיו פתוחים או לא והאם יהיה אפשרי לקיים חתונות.. באו לקראתנו בהכל, נתנו תמיד תחושה נעימה שאין מה לדאוג ולהכל נמצא פתרון

גן אירועים

קייטרינג לחתונה - עלי דפנה

מיכל ועופר החלומיים!!!! לא יכלנו לבקש אנשי צוות יותר מקצועיים ודואגים מהשילוב של שניהם שמלווה בעוד המון אנשי צוות מדהימים שנתנו לנו להרגיש פשוט בסיפור אהבה מהאגדות! איכות האוכל, חומרי הגלם, צורת ההגשה ועל הקינוחים אני אפילו לא אתחיל לדבר….
אתמצת את זה בברכות ובאיחולים שקיבלנו מהאורחים ״הלוואי שחייכם יהיו מלאים בשפע ומתיקות כמו האוכל והקינוחים המתוקים והמיוחדים בחתונה שלכם״ אמן ואמן(!!). חייבת לציין ולהדגיש שבמיוחד בתקופה כזו שהכל בחוסר וודאות אנשי הצוות של עלי דפנה ומיכל בפרט יודעים לבוא לקראת הזוגות שלהם ולתחשב בכמות המוזמנים בהתחייבות אפילו שמדובר על ימים בודדים לפני האירוע. לא מובן מאליו בכלל! מיליון תודות!

קייטרינג לחתונה

עיצוב אולם - שוזרות באהבה

ורוניק ששיגעתי אותה בלי סוף! שיניתי את העיצוב מיליון פעם וחפרתי בטלפונים והודעות ותמיד תמיד נשארה סבלנית, אדיבה, מבינה ומתחשבת והתאימה עיצוב חלומי ורומנטי לגן המושלם בדיוק לפי הטעם שלי ובתקציב שקבענו מראש! התמונות ידברו בעד עצמן!

עיצוב אולם

מנהל אירוע - RSVP

סופר מקצועית ותותחית שלנו מעיין שדאגה להכל מא׳ ועד ת׳! שהכל יהיה מושלם, יתקתק ויעמוד בזמנים ובסטנדרטים שקבענו (שמודה- חפרתי לה כל יום כמה פעמים ביום במשך חצי שנה!) כמובן שגם דאגה לאישורי הגעה ולרמת וודאות מאוד מאוד גבוה גם על חשבון זה שישבה וביצעה סבב טלפונים והודעות נוסף על חשבון זמנה הפנוי! אני שיא הלחוצה והפרפקציוניסטית ואם שיחררתי את הכל לטיפולה זה אומר הכל! ממליצה בטירוף!!


- מודעה - ארגון חתונה אפליקציה

שמלות כלה - ורד גלעדי

מעצבת שמלות הכלה שלי האחת והיחידה. החיפוש שלי אחרי שמלת הכלה החלומית שתגשים לי את הלוק המושלם לסיפור האגדה שדמיינתי לעצמי הביא אותי לסטודיו של ורד בחיפה אחרי שעברתי אצל מספר מעצבות באזור המרכז ולא מצאתי את שמלת החלומות שלי ואת היחס שרציתי לקבל בתור כלה. הגעתי לורד יחד עם אחותי וחמתי (הסטודיו האחרון מתוך ארבע שראיתי באותו היום) והרגע שנכנסתי למקום התאהבתי! כל השמלות היו זוהרות וניקיות בעיצוב חלומי ופייתי. כל שמלה שמדדתי הייתה יותר יפה מהקודמת! ברגע שלבשתי את שמלת הכלה שלי כמו בקלישאות הרגשתי שזה זה… בסופו של דבר בחרתי שתיי שמלות חלומיות שורד שינתה ועיצבה לפי הטעם האישי והמידות שלי. כמובן שגם פה.. התמונות ידברו בעד עצמן! חשוב לי להדגיש ולומר שכל אחד ואחת מהספקים שלנו נבחרו בראש ובראשונה לפי היחס שקיבלנו מהם שהיה פשוט מדהים!

שמלות כלה

צילום חתונה - ניצן גור

עם ניצן התחלנו את צילומי הזוגיות המגניבים והמטורפים שלנו באמצע פברואר בצפון בתוך נחל השופט הקפוא! ובשדה השקדיות הצמוד לשם. חייבת לציין שהתמונה שלנו זכתה בתחרות צלמים עולמית (שאפו!)
משם כמובן המשכנו לתמונות חתונה קלילות מגניבות ורומנטיות בטירוף בנוף המושלם של בית חנן והנחלה. בעקבות ניצן הגענו גם לאמיר שטרן צלם וידאו

צילום חתונה

צילום וידאו לחתונה - אמיר שטרן

צלם הוידאו המהמם שלנו, והשילוב של שניהם יחד גרמו ליום המאתגר והמלא רגשות מעורבים הזה להיות הרבה יותר קליל וכיפי… תיעדו כל רגע חשוב, מגניב, מצחיק, רומנטי ומרגש שהיה והצליחו להעביר את הרגשות דרך התמונות! מה שהביא לתוצאה פשוט מושלמת!

איפור כלה - תהילה גוטליב

מאפרת המהממת שהייתה אחראית על איפור עדין, נקי ועדיין זוהר ומושלם שגרם לי להרגיש הכי יפה בעולם!! החל מפגישת הייעוץ, ההתארגנות והליווי לגן הייתה נעימה, סבלנית אכפתית וקשובה לכל בקשה ורצון עבורי ועבור המלווה שלי ודאגה ששתינו נצא מרוצות ומהממות!! ממליצה בחום!!

איפור כלה

מגנטים לחתונה - טומיס

צלם המגנטים התותח שלנו רומן מטומיס - צילום מגנטים ואטרקציות לאירועים שבהתראה של הדקה ה 90 הגיע ודאג לתמונות ומזכרות מדהימות לנו, למשפחות ולאורחים המהממים שלנו! דאג לאווירה כיפית וקלילה ונשאר איתנו עד לשעות הקטנות של הלילה! אין עליך!!!

מגנטים לחתונה

תקליטן לחתונה - אליטה

הדיג׳י התותח שלנו דור גולד מאליטה שדאג להרים לנו חתונה מושלמות ומקפיצה ולהרים את כולם מהרגליים! לא היה אחד שנשאר לשבת בשולחן! מדוייק, מרגש, מקפיץ ופשוט מטורף!!! תוך התאמה מדוייקת לסגנון המוזיקה השונה בהתאמה לכל האורחים בחתונה!

תקליטן לחתונה

אפליקציה לתכנון החתונה - אפליקצית מאורסים מאורסות

תודה אחרונה לאפליקציה של מאורסים מאורסות שבאמת דאגה לעשות לנו סדר בבלאגן!

לסיכום- הספקים שלנו נבחרו אחד אחד בפינצטה אחרי סקר ארוך ומעמיק- כל אחד מהם תותח ואלוף בתחומו. שילוב של כולם ביחד הביא לתוצאה מושלמות וחלומית וגרמו לנו להגשים את החלום שלנו! ממליצים על כולם בחום ובעיניים עצומות!

קרדיט לצילום התמונות - ניצן גור

לפוסט המקורי בקבוצת מאורסים מאורסות >>> 


אפליקצייה לחתונה מאורסים מאורסות


שתף: