שתף:

כלות ממליצות שקוף png

גן אירועים - קסאנאדו

צוות האולם מדהים! והיה איתנו לארוך כל הדרך, הם היו גמישים ובוא לקראתנו בכל דבר, אורי ואודי היו זמנים לאורך לכל שאלה בשנה וחצי האחרונות.

גן אירועים

אפליקציה לתכנון החתונה - אפליקציית מאורסים מאורסות

לאורך כל התקופה השתמשתי באפליקציית *מאורסים מאורסות* שעזרה לי בסדר ובארגון ידעתי בכל שלב מה אני צריכה לעשות ואיך אני עושה את זה, יש שם תוכן של ספקים, ושאלות שאני אישית לא חשבתי לשאול. דרך אגב את האולם מצאתי בזכותם והם היו איתי לארוך כל הדרך עד שמצאתי את המקום שמתאים לנו באופן אישי.

מקום התארגנות לחתונה - מלון מדיטרה

התארגנתי במלון פחות מוכר בנתניה נקרא מדיטרה, סגרתי חדר גדול שהספיק לכל הספקים והמלוות. צוות המלון קשוב ועונה על כל הדברים שצריך אפילו קיבלנו 2 כסאות בר חחח אבל באמת שווה כל שקל וגם לא יקר בכלל!

מקום התארגנות לחתונה

שמלות כלה - ליאור צ'רכי

על השמלות אחראי ליאור צ'רכי, ואוו אין לי אפילו מושג איך לתאר את היופי שלהן! קיבלתי ים מחמאות! וליאור אדם מדהים! לקחתי ממנו 2 שמלות. השמלה השלישית היא מאחת החנויות בארץ.

שמלות כלה

שמלות כלה 1


- מודעה - ארגון חתונה אפליקציה

צילום חתונה - בני ארמיאס

על צוות הצילום היה אחראי בני שהוא מדהים בפני עצמו עוד מחתימת החוזה ועד קבלת כל החומרים(עוד שנייה האלבום אצלי) תמונות ווידיאו איכותיים.

צילום חתונה

איפור כלה - ליאורה דסה

היה לי חשוב לבחור מישהי קשובה ושתקבל את הרצונות שלי, אני אישית לא מתאפרת ביום יום וגם לא לאירועים! היה לי חשוב לשמור על מראה טבעי ושיישאר לאורך כל הערב ואת האמת היא עמדה בזה!

איפור כלה

עיצוב שיער לכלה - רחל סבהט

את השיער עשיתי אצל האלופה שהיא ואוו אחד גדול! היא לוותה אותי לאורך היום ואת האמת שבכלל לא הייתי צריכה כי השיער לא זז בכלל! היא נשארה לאורך הערב להחליף לי את התסרוקת שזה היה תוך כמה דקות שלא עיכבו אותי בכלל, בכך שחזרתי לרחבה מהר מאוד!

עיצוב שיער לחתונה

תקליטן לחתונה - ג'נטו יוסף

הדיגי האלוף שלנוו הוא בכלל אגדה! ידע לקרוא את הקהל שלנו! הסגנון מוזיקה שלי ושל בעלי שונה והוא ידע לשלב ולתת לאירוע את אופי שלנו לארוך כל הערב.. ידע לקרוא את הקהל ככה שבשעה 3:00 הרחבה הייתה עדיין מלאה

זר כלה - Pampas mood 

זר כלה בסגנון בוהו שיק הזמנתי מ- Pampas mood זר כל כך מושלם הגיע תוך כמה ימים! (זר חנה)

זר כלה

קרדיט לצילום התמונות - בני ארמיאס

לפוסט המקורי בקבוצת מאורסים מאורסות >>> 


אפליקצייה לחתונה מאורסים מאורסות

ספקים שלקחו חלק בכתבה


שתף: