שתף:

כלות ממליצות שקוף png

גן אירועים - לארה

התחתנו באולם אירועים ״LARA”- במילה אחת וואו! מרגע הצעת הנישואין שלי ידעתי ששם אני רוצה לסגור , אינספור מחמאות על האוכל , על נראות של המקום שהיה פשוט סוף הדרך . מנהל האירוע שלנו חיים פשוט תותח על חלל אין מקצועי כזה הרגשה שאנחנו בידיים טובות. כל האירוע התנהל בצורה מהממת !!! שף האירוע זאביק, אינספור מחמאות על האוכל שהיה טעים ! היה מלא בסבלנות איתנו עבר איתנו מנה מנה בסבלנות ובדייקנות כדי שנצא מרוצים .

גן אירועים

תקליטן לחתונה - פנדה

האחד והיחיד שאמאלה מה שהוא עשה לנו ברחבה !!!!!!!!!! קרא בדיוק אצ הקהל ופשוט כל האירוע הרים את כולם על הרגליים ובתור אחת שעבר את החתונה יכולה להעיד שבחירת הדיג׳יי זה הכי קריטי וחד משמעית זה הבחירה הכי טובה שעשיתי .

תקליטן לחתונה

עיצוב שיער לחתונה - דביר טוויק

כישרון מהלך , ואו איזה תענוג היה להיות כלה שלו . לא משנה כמה כלות היו אצלו היחס האישי והסבלנות והיחסי אנוש פשוט אין מילים . אני אישית לקחתי גם ליווי לאולם את סימה שהיא מהצוות שלו אישה מדהימה משרה הרבה ביטחון ורוגע ויצאתי בשני הלוקים באמת הורסת .

איפור כלה - עינב בובליל

אוקיי מעבר לאישיות מדהימה ובן אדם כישרוני ברמות האיפור שהיא עשתה לי היה מדוייק ויפה !!!! לא זז לי לא משנה מה קרה איתי . ( מדובר בכלה רגשנית שבכיתי מהתרגשות לא מעט ) היו לנו צילומים במזג אויר לא פשוט וחם נורא אבל האיפור פשוט לא זז .

איפור ושיער לכלה


- מודעה - ארגון חתונה אפליקציה

צילום חתונה - מומנטוס

אפשר להגיד שכבר בפגישה הראשונה הבנו בדיוק במדובר באנשים זהב! הכי חשוב שיהיה כימיה טובה בין הזוג לצלמים ולי אישית היה חשוב שהתמונות יצאו אותנטיות ופחות עשויות . שי התותח על היה מלא בסבלנות קלט בדיוק מה אנחנו רוצים ותפס את הרגעים הכי יפים במצלמה !

צילום חתונה

אישורי הגעה וסידורי ישיבה - הסדרנית

רבקה המנהלת אישה מדהימה וסבלנית שלאורך כל הדרך גילתה כלפינו ים של הבנה וסבלנות , אחראי ההושבה ניהל את ההושבה בצורה מושלמת !!!!

טיפים :
מלוות - מדובר ביום ארוך ולא פשוט לי היו 5 מלוות שזה נשמע הרבה אבל כל אחת עזרה לי ברמות . ביום הזה פשוט תבקשו עזרה ממי שאפשר על מנת להוריד מכם את מפלס הלחץ
לא לשכוח להנות זה רגעים מושלמים שאתם מוקפים רק באנשים שאוהבים אתכם ורוצים לחגוג איתכם אהבה …

קרדיט לצילום התמונות - מומנטוס

לפוסט המקורי בקבוצת מאורסים מאורסות >>> 

אפליקצייה לחתונה מאורסים מאורסות

ספקים שלקחו חלק בכתבה


שתף: