שתף:

כלות ממליצות שקוף png

גן אירועים - הגן הקסום בצלע ההר

האולם הראשון והיחיד שראינו ובלי לחשוב פעמיים התאהבנו במקום ובבעל המקום המקסים , עזבו את זה שהמקום מושלם וגרף ים מחמאות - עדן בעל המקום וחדווה המנהלת אירועים היו זמינים לנו בכל שעה ושעה ( ושיגעתי אותם!) וסייעו לנו בכל דבר ( אפילו התייעצתי עם חדווה על צבע מפיות חחחח ) המקום מהמם, הגן ענק מלא אורות וצמחייה ,גשרים ומזרקות מחיר המנה גם היה אחלה - בקיצור מומלץ בחום ללכת לראות את המקום.

גן אירועים

איפור ושיער לכלה - מושיקו תורג'מן

וואו , אמלה אין לי מילים בכלל !!! עזבו שמושיקו מקצועי ברמות ושיש לו לב מפה ועד אמריקה , ביום החתונה הייתי די לחוצה בגלל המקום בו התארגנתי , הצימר היה קטן ולא נח (בכל זאת כלה ו2 מלוות) החשמל קפץ לנו באמצע הפנים והיה ממש לא נח להסתדר שם אבל מושיקו בא , הוא והחיוך הענק שלו וקודם כל הרגיע אותי , היה נעים וסבלני , מקסים ברמות אחרות - כמובן שלקחתי אותו גם ליווי וזההדבר הכי טוב שעשיתי ממליצה לכולן בחתונת קיץ ! לא לוותר על זה! אני פשוט נמסתי אחרי הצילומים ומיד שראיתי שאני מתחילה להזיע (שעתיים אחרי שמושיקו הלך והוא גר שעה פלוס מהמקום שהתחתנתי ) שלחתי לו וואצאפ והוא מיד יצא לדרך לסדר אותי לפני החופה והצילומים , אחרי המנה הראשונה החלפנו לוק שלא הפסיקו להחמיא לי . במילה אחת - מומלץ. בשתי מילים מומלץ מאד!

איפור ושיער לכלה

צילום חתונה - בראשית

את השם של החברה ראיתי בקבוצת "מאורסים מאורסות בדרך לחתונה (46,000 חברים)" וסגרתי איתם! התמונות יצאו מושלמות ברמות ותוך יומיים כבר קיבלתי קישור לכל התמונות לנייד!!!!! קולטים? צוות הצלמים היו נחמדים וקלילים , התמונות יצאו מעולות למרות שהגשתי שאני נמסה מהחום יוסי ניסה להצחיק והלקליל את האווירה היה פאן ברמות - מומלציםם.

צילום חתונה

צילום מגנטים - נבו נעים

אמלה ואבלה!!! את נבו פגשתי באירוע שצילם לפני שנתיים בערך אצל דודה שלי ועפתי על איכות המגנטים שלו - מי כמונו יודע כמה חשוב שהמגנט יהיה באיכות טובה? נבו היה אדיב כל כך , סגרתי איתו בלי לחשוב פעמיים , המחיר סביר לחלוטין היחס שלו עולה על הכל!
הגעתי לאולם באיחור , היינו תקועים בפקקים והייתי לחוצה ברמות להספיק להצטלם עם כולם לפני שהאורחים יגיעו נבו קיבל את פני בחיוך ענק שמיד הרגיע אותי , היה סבלני לאורחים והיכ חשוב נכנס ממש לתוך הקהל שרקדו וצילם לא עמד בצד וחיכה שיגשו אליו היה פשוט מושלם ! יום למחרת החתונה כבר קיבלתי קישור של המגנטים לנייד ! קולטים? הוא ללא ספק , בפה מלא אחת הבחירות הכי טובות באירוע!

צילום מגנטים

צילום מגנטים 1


- מודעה - ארגון חתונה אפליקציה

תקליטן לחתונה - אקפלה

נשמע לכם מוכר? אם לא כנסו מייד לעמוד שלהם ותעשו לעצמכם טובה ותחייגו ליובל , מלבד זה שהוא אדיב ונחמד הוא פשוט קרא אותנו וקלע בול לסגנון שלנו במוזיקה - האורחים לא זזו מהרחבה עד 3 בבוקר ! קיבלנו הצעת מחיר לחבילה מדהימה שכוללת סלואו , זיקוקים בחופה, זוהרים ועוד מלא -במחיר בדיחה ! חייבת לציין , דיברנו עם הרבה , ממש הרבה אנשים מהתחום - כולם ניסו למכור לנו שמה שיקר הוא מה שצריך לקחת , ניסו למכור לנו חבילות במחרים הזויים! יובל הוכיח לנו שלא חשוב המחיר אלה האיכות והיחס . מומלץ בחום אשששש!

תקליטן לחתונה

להקה לחתונה - טליה בק ויוסי רם

חכו , אני מסדירה נשימה - האנשים המוכשרים האלה שמתוייגים למעלה שרו לי את השיר כניסה לחופה בניהולו של אביחי הרוש. אמלה ואבלה ושוב אמלה ואבלה השיר היה מרגש ברמות! השילוב של הקולות שלהם ריגש אותי ועוד 500 אורחים שהיו ברחבה .
בעלי ידע שאני מביאה זמרים לשיר החופה שלי אבל הוא לא ידע איזה שיר הם הולכים לשיר , כבר שבוע אחרי החופה ובעלי לא מפסיק לשמוע את השיר בכל סיטואציה אפשרית ( כן , אפילו באוטו) - ( אל תגלו לו אבל גם אני לא מפסיקה להקשיב לשיר) הכי מומליצים שיש ! המנהל שלהם מקסים ברמות , עד עכשיו אני מקבלת מחמאות על החופה שלי . תודה שריגשתם אותי, את בעלי ועוד 500 איש - אין כמוכם!

זמרים לחתונה

זמרים לחתונה 1

שמלות כלה - תמר פרץ

התאהבתי בשמלה שלי מהרגע הראשון וידעתי שאני הולכת לקחת אותה , תמר והצוות שלה מקסימות ברמות היו בשבילי בכל שאלה ולכל דבר , כאשר ראיתי את המחירים של השמלות ברשת פחדתי שאצטרך לקחת משכנתא בשביל שמלת כלה והופתעתי לגלות שהמחירים של השמלות של תמר סבירים לגמרי והבד נעים בטירוף - השמלה גרפה ים מחמאות! את השמלה השנייה שלי לא הייתי מוכנה לקנות באלפי שקלים - גם ככה חתונה זו הוצאה ענקית אז הזמנתי שמלה חלקה מאחד האתרים ( אני לא מוצאת את שם האתר סליחה מראש) ולקחתי אותה לתופרת בתיה ( לא זוכרת את שמה המלא) בתיה הגשימה לי את כל החלומות בשמלה הזו , תפרה , קיצרה והתאימה בידיוק למבנה גוף שלי - קיבלתי על השמלה מחמאות ( עד היום מקבלת )

שמלת כלה

אלכוהול לחתונה - המלך בבר

יוסי חדד האלוףףףףף הוא הגיע עם בר אקטיבי וצוות ברמנים שדאגו שהשתייה תזרום לאורך כל הערב, יוסי יצא לרחבה ולא הפסיק לעשות שמח!!

שיהיה לכולן במזל טוב !!

קרדיט לצילום התמונות - בראשית

 

לפוסט המקורי בקבוצת מאורסים מאורסות >>> 


אפליקצייה לחתונה מאורסים מאורסות

ספקים שלקחו חלק בכתבה


שתף: