שתף:

כלות ממליצות שקוף png

גן אירועים - גני אליזה 

סגרנו בגני אליזה את האולם הגדול - ממוקם ליד בנימינה, אוכל מעולה אולם מהמם קיבלנו פידבקים מעולים על האירוע (חופה/אוכל/עיצוב/אלכוהול)
לנו הייתה בעיה עם ההגברה שהרסה לנו את האירוע (אחד המגברים פשוט הפסיק לעבוד באופן רנדומלי לאורך חצי ערב). בהחלט החיסרון היחידי שאני יכולה לחשוב עליו.
בעל האולם הסביר לנו שעל הגברה לא באמת משלמים אבל אותי בתור לקוחה ההסבר הזה לא ממש סיפק אותי. - לציין הגברה תאורה עלתה לנו 5000 שח.

אפליקצייה לתכנון החתונה - אפליקציית מאורסים מאורסות

התארסנו באפריל 20 והתחתנו במאי 21. תודה לקבוצת מאורסים מאורסות בדרך לחתונה (46,000 חברים) המהממת והמדהימה הזו שבלעדייה ובלי האפליקציה הזו כל הטירוף הזה היה הרבה יותר קשה


- מודעה - ארגון חתונה אפליקציה

תקליטן לחתונה - פיני גלאם

האחד והיחיד!! מהרגע שהגענו אליו ידענו שזה זה. הבן אדם מקצועי בקטע אחר משדר וויבים מדהימים. מומלץ בטירוף!!! נתן תחושה של סיבה מהרגע שנכנסנו לאולם. בסיום האירוע אנחנו אלה שאמרנו לו לסגור את המוסיקה כי כבר היינו עייפים!! המלצה חמה מאוד מאוד!!

צילום לחתונה - ספונטני צלמים 

צלם פשוט מדהים! גם בצילומי זוגיות וגם בחתונה הוא נענה לכל בקשה ולכל שאלה באופן מיידי. נתן לנו תחושה כיפית ומקצועית. מומלץ בחום!!!

עיצוב שמלת כלה - קמיאלה

כל השמלות 4000 ₪. רציתי שמלה שתיתן לי תחושה של סינדרלה. גרפתי כל כך הרבה מחמאות על השמלהשזה פשוט טירוף!!!

עיצוב שמלת כלה

איפור כלה - נאורה אוחנה האמר - Neora Ohana Hamer

האחת והיחידה מקצועית בקטע אחר. במחיר באמת שווה!! הייתי כל כך מרוצה מהטיפול שלא זז לשנייה גם אחרי צילומים בחודש מאי בשרב

שיער לחתונה - שירן ארבלי

את שירן ידעתי שאסגור לחתונה שלי אחרי שליוויתי חברה בחתונה אחרת והיא הייתה שם. הבחורה לא סתם "ספקית" היא אחת החברות!! היא מגיעה בהרגשה של לתת לכלה כמה שיותר רוגע שלווה שאפשר!! השיער גם לא זז לשנייה ואפילו לא הייתי צריכה ליווי.מושלמת!!!

איפור ושיער לחתונה

אישורי הגעה וסידורי ישיבה - דיגיטל פיק

סגרנו עם דיגיטל פיק. קיבלנו המלצה עליהם בקבוצת מאורסים מאורסות בדרך לחתונה (46,000 חברים) . המענה הטלפוני שלהם מעולה והשירות שקיבלנו מהם גם בוואצאפ היה פשוט מדהים!

ממליצה בחום על כל אחד ואחד מהספקים האלו!!! במיוחד בתקופה שעברנו הם פשוט היו איתנו יד ביד לאורך כל הדרך!

לפוסט המקורי בקבוצת מאורסים מאורסות >>> 


אפליקצייה לחתונה מאורסים מאורסות


שתף: