שמירה על איפור כלות
שתף:

איפור ושיער לכלה הינם חשובים מאוד משום שהם משפיעים על המראה של הכלה, לכן יש לוודא שהאיפור עמיד ושהתסרוקת נוחה ומחזיקה מעמד-  כך תראה הכלה במיטבה לכל אורך שעות האירוע ובכל מזג אוויר. 
 
כדי להבטיח שהאיפור לא ימרח, יעלם או פשוט יראה לא טוב ושהתסרוקת תשמר יש להקפיד על כמה פרטים חשובים. במאמר זה נציג בפנייך רשימה מסודרת של בדיקות ובחירות שיש לבצע מבעוד מועד, בצורה זו תוכלי להבטיח שתראי נפלא משעות הצילומים המקדימים ועד סוף האירוע.
 
 

הקפדה על 9 הסעיפים תבטיח שתראי נוצצת, מטופחת ויפה- כל מה שתצטרכי לעשות יהיה לקרוא, להפנים וליישם:

1.העשירי את הידע בנושא איפור כלה- הטיפ הבא יסייע לך גם במקרה של איפור ערב-  כדי שהאיפור ישמר לכל אורך האירוע יש לבחור במייק אפ שמתבסס על גימור מאט. כמו כן, יש לבחור מייק אפ נוזלי, עדין ונטול שומן שמכיל קצת סיליקון- מייק אפ כזה יהיה בעל מרקם עדין ולא ישתלט על פנייך, מעבר לזאת הוא יוכל לשמש כקונסילר. חשוב לזכור לא לשים שכבת קרם לחות עבה לפני מריחת המייק אפ.
 
2.בחרי מאפרת מקצועית ובעלת ניסיון בתחום איפור כלות, מאפרת מנוסה תכיר מגוון סוגים של איפור. רצוי לבחור במאפרת שעוסקת גם בעיצוב שיער- ישנן מגוון בעלות מקצוע מנוסות בתחום איפור ושיער לכלה, רצוי לבקש המלצות כדי לבחור בבעלת המקצוע המתאימה.
 
3. וודאי שהמאפרת רוכשת את האיפור מחברות מקצועיות שמוכרות איפור שעשוי מחומרים איכותיים, חזקים ועמידים. אל תשתמשי באיפור פשוט שיעלם במהירות.
 
4. בדקי את האיפור מראש וודאי כי מדובר על איפור כלות שניתן לשתות ולאכול איתו מבלי שיפגע, לשם כך יש לבדוק האם המחיר של האיפור כולל גם איפור ניסיון. במידה והוא לא כלול במחיר בדקי כמה יעלה איפור ניסיון- כדאי מאוד לבצע איפור ניסיון, הוא עשוי לחסוך מבוכה ותסכול בהמשך.
 
5. הישארי עם האיפור למשך מספר שעות והסירי אותו רק לפני השינה- במידה והוא הצליח להישמר- הרי שמדובר על איפור כלות איכותי ועמיד שלא גורם לאלרגיה.
 
6. בדקי באילו גוונים ומוצרים השתמשה המאפרת כך שהיא תדע באיזה איפור להשתמש ביום החתונה.
 
7. בקשי מחברה או מקרובת משפחה לצלם אותך עם האיפור- כך תוכלי להציג בפניה את התמונה והיא תוכל לאפר אותך באופן דומה, בצורה זו לא תהיי תלויה במאפרת במידה והיא לא תוכל לאפר אותך ביום החתונה (אל תלחצי, זה רק ליתר ביטחון). כמובן שיש לבחור בחברה או בקרובת משפחה שיודעת לאפר ולוודא שהיא יודעת שיתכן שתצטרכי את עזרתה.
 
8. הזמיני מהמאפרת ערכת טאץ' אפ שמכילה את האיפור שלך וקחי אותה לחתונה, בצורה זו תוכלי להתחמק לכמה רגעים ולתקן את האיפור.
 

9. בחרי איפור כלה שמתאים לאופייך ולהתנהגותך- אם את נוטה לבכות כשאת מתרגשת, אם העור שלך מבריק מאוד כשאת מזיעה וכו' רצוי שהמאפרת תדע זאת ותיעזר בטכניקות שיסיעו לאיפור להישמר.

 

עכשיו את יכולה להיות רגועה

הקפדה על הסעיפים הללו תסייע לך להראות נוצצת למשך כל האירוע. שילוב בין איפור כלה עמיד, תסרוקת יפה שמחזיקה מעמד, מאפרת מקצועית או חברה טובה שמסייעת בעת הצורך ומבצעת תיקונים וחיוך מאוזן לאוזן יעשו את כל ההבדל, אז לאחר שבדקת ווידאת את כל הפרטים החשובים הגיע הזמן לקחת נשימה עמוקה ופשוט- ליהנות.
 

שתף: