סטודיו אילון צילום אירועים
שתף:

צילום: סטודיו אילון צילום אירועים 


ישנן לא מעט דרכים לקצץ בתקציב החתונה. אחת הדרכים היא פשוט להזמין ספקים פחות מנוסים ומקצועיים. ברוב המקרים הם גובים מחירים מופחתים בעשרות אחוזים. אבל האם אתם באמת רוצים להתפשר על איכות החתונה? למשל, האם אתם מוכנים לקחת את הסיכון שלא תאהבו את התמות באלבום החתונה שלכם? אנו בהחלט ממליצים שלא להסתכן, לפחות לא בכל אשר נוגע לבחירת צלם אירועים כמו גם תקליטן לחתונה ואם כבר לבחור ספקים במחיר מופחת אז כדאי לעשות זאת דרך דילים ומצבעים. אם תבחרו צלם חתונות שאינו מקצועי, אתם תפספסו עין מקצועית ויכול להיות שתפספסו גם צילומי אווירה איכותיים שיתרמו רבות לאלבום שלכם.

 

>>> מבחר דילים בנושא צילום אירועים


מדוע צריך בכלל צילומי אווירה באלבום חתונה?


הם מוסיפים צבע לאלבום, תופסים רגעים שהעין האנושים לא קולטת, מעלים זיכרונות וכשמם כן הם - תופסים את האווירה המיוחדת שהייתה בחתונה שלהם. להלן דוגמאות לצילומי אווירה:


אוכל - תמונות של קינוחים. כאן חשובה מאוד עבודתם של צלמי חתונות מקצועיים. הם צריכים לדעת לתפוס רגעים. לתפוס את הרגע בו המלצר מוזג רוטב, את הרגע בו הברמן שופך משקאות ורצוי מבלי להפוך את הצילום למבויים מידי, מלאכותי ומאולץ. כמו כן, עליו לדעת כיצד לעבוד עם תאורה מתאימה כי הרי תנאי האולם משתנים (חתונה ביום, חתונה בלילה, חתונה עם תאורה של מסיבה ועוד).


האולם עצמו - זה נכון שהזוג והמוזמנים תמיד יהיו במוקד הצילומים, אבל כדי לתפוס את אווירת האולם צריך לצלם  אותו גם מבחוץ. צלם חתונות טוב ישים לב לדברים הקטנים וידע למצוא את זוויות הצילום הטובות ביותר כדי לתפוס את האווירה מבחוץ ומבפנים. למשל, לתפוס את הרגע שמייצג את המסיבה בצורה הטובה ביותר עם התאורה.


צילומי נוף - ים, זווית צילום מסוימת הכוללת מעקה, מדרגות או חלונות מיוחדים, כל אלה ביחד ולחוד יכולים להרכיב צילומי אווירה לא רק עם הזוג ברקע אלא גם כתמונות נפרדות בפני עצמן. כמו כן, צילומי האווירה הללו ישמשו כרקעים באלבום עליהם אפשר למקם תמונת אחרות. סוג של מרקם לתמונות. כמו למשל ערכת האיפור או נוף של שדה. כן, גם דברים פשוטים מסוג זה נחשבים לצילומי אווירה מוצלחים.


מצבים בין בני הזוג - בחלק מהתמונות צלם החתונות יביים אתכם ובחלק מהם הוא יבקש מכם להתנהג בטבעיות. גם במצבים האלה, הוא יתפוס רגעים מסוימים שאתם בכלל לא תהיו מודעים אליהם. רגעים שאתם תגלו רק כאשר תקבלו את התמונות. למשל אתם תחשבו שהוא צילם אתכם על רקע שיח, כשבעצם הוא שילב פרח בפריים. הצלם יצלם כמובן את הכלה והחתן בנפרד ויבקש מהם להיות בפוזות מסוימות, כמו למשל להביט לאופק, לסדר את הכפתורים בז'אקט כדי לסמל הכנה לחתונה ועוד. לכן יש צורך לא רק בעין צלם מיומנת אלא גם בניסיון. במקרים רבים, הזוגות מבינים עד כמה הצלם שלהם היה מקצועי רק לאחר שהם מקבלים את האלבום.

 


שתף: