צלם וידאו לחתונה
שתף:

תיעוד החתונה הוא אחד הדברים המהותיים ביותר בכל אירוע. לא תמצאו היום זוג שמוותר על נוכחות צלם וידאו לחתונה ולפחות עוד צלם סטילס אחד. ברוב החתונות ישנו למעשה צוות צילום הכולל 2 צלמי סטילס וצלם וידאו אחד. לכן כדאי להזמין הכל תחת נותן שירות אחד במקום לחפש צלמי וידאו בנפרד. זה מהותי לתיאום עבודה בין הצלמים ובסופו של דבר הרבה יותר נוח לקבל גם את אלבום התמונות וגם את סרט החתונה מספק אחד.


>>> מגוון חבילות משתלמות של צילום חתונות


צילומי חוץ

כשחושבים על צלמי חתונות, כדאי לקחת בחשבון גם את צילומי החוץ. יש להן כמה משמעויות במוצר הסופי מעבר למובן מאיליו.

  1. אווירה - הם יוצרים אווירה לאורך כל הסרטון. גם בסרטון של החתונה עצמה וגם בסרטוני הפתיח והסגיר.
  2. עיצוב תפריט די.וי.די - כאשר מכניסים את הדיסק למחשב או לנגן ה DVD, עולה התפריט הכולל מוזיקה. הוא לא חייב להיות תפריט של תמונות סטילס. למעשה רצוי שהוא יהיה סרטון שרץ בלופ ותופס רגע יפה מצילומי החוץ. צלם וידאו לחתונה ידע כיצד לבחור את הרגע הנכון.

כימיה ותודעת שירות

לעולם אל תחתמו חוזה עם צלם חתונות שלא נפגשתם איתם פנים מול פנים ואין זה משנה אם הרושם הראשוני משיחת הטלפון היה חיובי מאוד. חשוב מאוד להיפגש אתו ובמידת האפשר לברר פרטים על צוות הצילום שהוא עובד איתו. חתונה יכולה להיום אירוע לחוץ, במיוחד בצילומים. כימיה טובה ותודעת שירות גבוהה מצד הצלמים יכולה להקל על בני הזוג במידה רבה.

צלם וידאו לחתונה כדאי לבחור גם מהתוצר הסופי

כאשר אתם מגיעים לפגישה עם צלם חתונות עליכם לבדוק את המוצר הסופי שלו. כלומר לבקש ממנו לצפות בסרטון הוידאו. צפו בסרטונים הקצרים במלואם. כלומר בסרטון הפותח שמציג את תמצית החתונה בעשר דקות וגם את הסרטון הסוגר. כדאי גם להקדיש זמן לצפות בסרט עצמו. אתם לא חייבים לצפון בכל 40 הדקות, אפשר להעביר קדימה בקטעים מסוימים. תבחנו לא רק את איכות הצילום אלא גם את איכות העריכה. ישנם לא מעט סרטי חתונה שמצולמים יפה מאוד אבל רמת העריכה הורסת אותם לגמרי.


שתף: