מדוע כדאי להזמין שירות מיתוג חתונה
שתף:


מה זה בכלל מיתוג לחתונה?

מיתוג לחתונה הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב הקונספט והאווירה בחתונה. באמצעות מיתוג נכון, ניתן להפוך כל עיצוב סטנדרטי ליוקרתי ובלתי נשכח במחירים נוחים, יחסית, כך שלא חייבים להשקיע המון כסף בעיצוב האירוע כדי ליצור את הרושם הנכון. מיתוג לחתונה לא מגיע במקום, אלא בנוסף לעיצוב הסטנדרטי, והוא זה שמעניק את הטאץ׳ המושלם לעיצוב האירוע.

תפריט אישי
תפריט אישי

מה כולל השירות?

חבילות מיתוג לחתונה כוללות אין ספור אפשרויות ומגוון רחב מאוד של פריטים אשר ניתן למתג.
תהליך ההתקשרות עם הספק כולל שיחת היכרות, ניתוח של האווירה אותה ירצה הזוג לייצר בערב המיוחד שלו והחלטה על קונספט כללי עבור המיתוג. נקודה חשובה בעניין זה היא ההתאמה והזרימה שבין המיתוג לבין עיצוב האולם/גן. חשוב להבין שמיתוג, מיוחד ואיכותי ככל שיהיה, לא יצליח להרשים, אם הוא לא מתכתב עם העיצוב הכללי של החלל.


בשלב הבא, מתחילים בהכנת העיצוב להזמנה, שהיא, מבחינת האורחים שלכם, הצצה קטנה לרמת ההשקעה ולאיכות של האירוע. השלב האחרון במיתוג החתונה הוא עיצוב והכנת יתר הפריטים שעתידים לקחת חלק באירוע. וכאמור, האפשרויות הן מגוונות מאוד והבחירה תלויה בזוג ובתקציב שייעד לטובת המיתוג: תפריט אישי לכל אורח, פתקיות/חבקים לסכו״ם, מס' שולחן מעוצבים, תחתיות לצלחות, פתקיות הושבה מעוצבות, קיר צילום מעוצב, מגנטים מעוצבים, פתקיות ״תודה״ המוצמד למזכרות לאורחים ועוד.

מספרי שולחן
מספרי שולחן


למי מתאים לרכוש חבילת מיתוג לחתונה?

חבילת מיתוג לחתונה מתאימה זוגות שמעוניינים לתת תשומת לב לפרטים הקטנים, שחשוב להם להעניק חותמת אישית לאירוע ולפנק את האורחים שלהם בחוויה מיוחדת ויוקרתית. 
לדוגמא, תפריט אישי ממותג נועד לפנק את האורחים ולהעניק להם שירות אישי ממש כמו במסעדה. את ההסבר המהיר והאוטומטי של המלצר, שבדרך כלל ממהר מאוד, נאלץ להרים את הקול כדי להתגבר על רעשי הרקע ומחסיר את מרבית הפרטים בנוגע למנה עצמה ואופן ההגשה, מחליף תפריט אישי ממותג ומעוצב, המונח על הצלחת של כל סועד. התפריט האישי מאפשר לאורח להחליט בנחת איזו מנה ירצה לבחור, זאת לאחר שקיבל מהתפריט את כל המידע הרלוונטי. זהו גם פיתרון מושלם להתמודדות עם אורחים, שאלרגיים למוצרי מזון מסוימים, ומאפשר להם להימנע מצריכה של אותם מוצרים ובחירה במנה המתאימה יותר למגבלות התזונה שלהם. התוצאה היא, שכאשר המלצר ניגש לאורח, האחרון כבר מוכן ויודע בדיוק מה ירצה להזמין. זה בדיוק מסוג הדברים הקטנים שעושים את כל ההבדל וגורמים לאורחים להיות בחתונה ולהרגיש כמו במסעדת יוקרה.

כמה זמן מראש מומלץ לשכור חברת עיצוב לצורך מיתוג לחתונה?

בהתחשב בעובדה, שחבילת מיתוג לחתונה כוללת גם עיצוב של ההזמנה, כדאי לשכור חברת עיצוב כחודש וחצי עד חודשים לפני האירוע. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי בתקופות בהן יש עומס של אירועים, מומלץ להיערך לתהליך אפילו מעט קודם, וכך להימנע מאיחורים או תקלות לא צפויות, שהן חלק בלתי נפרד מתכנון אירוע חתונה, המשלב מספר גדול של נותני שירות.

כיצד תדעו לבחור את חברת המיתוג המתאימה לכם ביותר?

בשלב ראשון, מומלץ לערוך שיחת היכרות ולבחון את האינטראקציה והחיבור עם המעצב. אין ספק כי הרושם הראשוני והאינטואיציה הם אלו שיובילו אתכם, בסופו של דבר, לקבל את ההחלטה הנכונה. כמו כן, חשוב לוודא כי המעצב קשוב לצרכים ולרצונות שלכם, ולא כופה את הרעיונות והרצונות שלו, בניגוד לדעתכם. מעבר לכך, מומלץ לבקש ולראות עבודות קודמות של המעצב, ואולי אפילו לשוחח עם לקוחות קודמים, כדי לקבל אינדיקציה לגבי איכות השירות, המקצועיות והעמידה בלוחות הזמנים. ולבסוף, נושא המחיר. מעצבים רבים מרשים לעצמם לדרוש מחירים מופקעים ולא פרופורציונאליים למוצר הסופי. נכון, גם מחירים נמוכים מדי הם מעוררי חשד, אך ההמלצה היא לשכור מעצב שמספיק בטוח בעצמו ובאיכות המוצר שהוא מספק, כדי לגבות סכום הגיוני והוגן ולא מופקע וחסר פרופורציות.

קיר צילום
קיר צילום

למה חשוב לשים לב כשמחליטים על קונספט למיתוג החתונה?

על מנת לבחור את הקונספט המתאים ביותר עבור מיתוג לחתונה, יש לבחון מספר פרמטרים, כגון האם מדובר בחתונת ערב או צהריים, האם האוכל מוגש לשולחן או שמדובר בבופה, האם החתונה מתקיימת בחלל פתוח או סגור וכו'. אופי האירוע הוא זה שיקבע את פרטי המיתוג, הצבעים, הדפים והטקסטורות.


לדוגמא, בחתונות צהריים או חתונות גן רצוי להשתמש בצבעים ובגוונים בהירים, כמו צבעי פסטל, בשילוב עם ניירות חומים בטקסטורות שונות, שמתאימות לאווירה של גן.
בחתונות ערב, בהן יש צורך לייצר אפקט דרמתי יותר, כדאי להשתמש בצבעים כהים יותר בשילוב עם זהב או כסף. כמו כן, פריטים כמו תחתיות ממותגות לצלחות תתאמנה יותר לחתונות צהריים וחתונות גן מאשר לחתונת ערב, לדוגמא. פריטים ממותגים אחרים, יתאימו יותר לחתונת ערב מאשר לאירוע צהריים. לכן, חשוב להקדיש זמן בתחילת התהליך לבחירה נכונה לא רק של הקונספט והצבעים, אלא גם של הפריטים המיועדים למיתוג, כך שיתאימו לאווירה הכללית של האירוע ויצליחו לשדרג את החוויה באופן מושלם. 
ובאופן כללי, המלצה, הנכונה לכל אירוע, במיוחד כשמדובר במיתוג חתונה, היא לא להעמיס. שניים עד שלושה פריטים על שולחן יספיקו לחלוטין להעביר את המסר. הרי לא תרצו להפוך את האירוע מיוקרתי ומרשים לילדותי ומצועצע.

פתקיות הושבה
פתקיות הושבה

מה טווח המחירים של חבילת מיתוג לחתונה?

כשמדובר בחבילת מיתוג לחתונה, ברור כי טווח המחירים רחב מאוד ותלוי בבחירה של הזוג ובתקציב, אולם, ניתן לומר כי המחיר לחבילת מיתוג סטנדרטית נע בין 500 ל- 1500 ₪.

ייעוץ מקצועי בהכנת הכתבה: peacock מיתוג אירועים


שתף: