שתף:

כלות ממליצות שקוף png

גן אירועים - חלום בחווה 

קודם כל בראש ובראשונה אני רוצה להגיד תודה לגן אירועים שהפך להיות משפחה שניה במשך שנה שלמה. הבחירה לבצע חתונה במקום פתוח ולא באולם כמו שעד היום היה נהוג הייתה בחירה הכי נכונה שעשינו. מאז הפגישה הראשונה בה באנו להתרשם מהמקום ועד לאירוע עצמו אין אחד מהצוות שלא היה זמין לנו לכל שאלה או בקשה. רמת השירות הניקיון והיופי של המקום לא תראו בשום גן אירועים אחר! אז אם גם אתם רוצים להתחתן בגן אירועים באווירה צעירה בסטייל קצת שונה עם אפטר בבריכה זה ה-מקום בשבלכם!!!

גן אירועים

גן אירועים 1

צילום חתונה - Cameros

בהחלט הבחירה הכי טובה שעשינו!!! מאז התאריך המקורי עוד מלפני הקורונה ידענו שעל צוות הצלמים שלנו אנחנו לא נוותר. צוות מוכשר מקצועי וכיפי לאורך כל הדרך. תמונות באיכות גבוהה מאוד, תמונות מהרגעים הכי מרגשים במהלך כל האירוע ותיעוד מדהים של כל הטירוף מהרחבת ריקודים. ביום החתונה עצמה החתן והכלה מאוד לחוצים וחשוב מאוד שהספקים יעבירו אווירה נוחה,רגועה וכיפית וזה בדיוק מה שהיה שגרם ליום הזה להיות כיף בלי לחץ ודאגה.

צילום חתונה

איפור ושיער לכלה - שיר מנחם ניסים

חייבת להודות שזה השלב בחתונה ממנו הכי פחדתי, מי שמכיר אותי יודע שאני פחות מתחברת לאיפור. התחלתי לחפש באינסטגרם על מאפרות שעושות גם תסרוקת כי ביום לחוץ כזה עדיף ספק אחד שעושה את שני הדברים מאשר שני ספקים ואכן זאת הייתה הבחירה הכי טובה שיכלתי לעשות! הגעתי לשיר לאיפור ניסיון ושיר הבינה בדיוק את הראש שלי ומה אני אוהבת ודאגה להוציא אותי הכי מרוצה שיש. את כמות המחמאות שקיבלתי בערב החתונה לא ניתן להסביר במילים!!!! הגעתי לחתונה כל כך מרוצה מהאיפור שאפילו כמה ימים אחרי הלכתי לקנות איפור במחשבה להתחיל להתאפר מה שבחיים לא חשבתי שיקרה.

איפור ושיער לכלה


- מודעה - ארגון חתונה אפליקציה

בלוקים לחתונה - אילן אטרקציות לאירועים

לאילן הגעתי דרך המלצות ואין ספק שזאת הייתה באמת חוויה מאוד נעימה לאורחים. אורחים יצאו מאירוע עם אינסטה בלוק גדול ומרשים עם איכות תמונה מאוד טובה ומזכרת לכל החיים.

בלוקים לחתונה

תקליטן לחתונה - עמי שיטרית

הדיגי הכוכב של הערב כי כמו שאומרים בלי דיגי טוב האירוע נראה אחרת. לעמי הגענו דרך המלצות ודרך חתונה שהיינו בה בעבר ומאוד אהבנו את האווירה שעמי דואג שתיהיה ברחבת ריקודים כל מהלך הערב. רק דיגי מומחה שמכיר את עולם המוזיקה יודע לקרוא את אותו הקהל שנמצא בזמן אמת ברחבה ובהתאם לזה לבחור שירים. עמי יתותח עשית לנו את הערב חישלמת את הרחבה!!!!!

תקליטן לחתונה

שמלות כלה - עמנואל 

אחרי ים של חיפושים אחרי שמלת כלה עדינה בלי נצנצים וכל מה שהולך עכשיו הגעתי לעמנואל בחצרות יפו יפית ופזית בחרו לי שמלה בהתאם לאופי שלי ולנראות שלי ומאותו הרגע זאת הייתה ה-שמלה שלי. אין הרגשה יותר כיפית לבחור שמלה במקום עם צוות מקצועי פרפקציוניסט שדואג לפרטים הכי קטנים על מנת שהכל ישב הכי מושלם שיכול להיות! שלא נדבר על כמות המחמאות שקיבלתי באותו הערב אין אחד שלא ראה אותי ואמר כמה שהשמלה מיוחדת ושונה.

מקום התארגנות לחתונה - מלון רמדה חדרה

מלא פינוקים לכל הכלות המתארחות במלון. מלון מאוד יפה עם נוף לים לצילומים, חדרים מאוד נקיים וגדולים ושירות ברמה הכי גבוהה שיש!

מקום התארגנות לחתונה

אפליקצייה לתכנון החתונה - אפליקציית מאורסים מאורסות

האפלקציה שתעשה לכם סדר בכל הקשור ליום החתונה. אפלקציה נוחה נגישה ומזמינה למשתמשים בה. מאוד חשוב שהכל יהיה מתועד כי בארגון כזה של מעל חצי שנה חשוב מאוד לזכור בדיוק מה המשימות שנותרו. בהחלט אפלקציה שאפשר לסמוך עליה!!

קרדיט לצילום התמונות - Cameros

לפוסט המקורי בקבוצת מאורסים מאורסות >>> 


אפליקצייה לחתונה מאורסים מאורסות

ספקים שלקחו חלק בכתבה


שתף: