שתף:

כלות ממליצות שקוף png

גן אירועים - אמורה

לאולם אמור בפתח תקווה הגענו בסגר השלישי כשלא חלמנו בכלל שנוכל לחגוג עם כל המעגלים הסובבים אותנו. הכרנו את אופיר, שהיה מבין וגמיש, לא לקח מקדמה עד לרגע בו אישרו את פתיחת האולמות, מחיר המנה מעולה ונגיש ועיצוב האולם אורבני ומזמין! החוויה מול אופיר הייתה מרגיעה ובעלת הקשבה והכלה, כמובן גם מהצד שלנו בתקופה כל כך לא פשוטה. הרגשנו הדדיות, סבלנות והבנה, אופיר היה זמין אלינו להכל ובכל שעה (הגיונית )! בנוסף, אלי מנהל האירוע- וואו! כמה אנרגיות, השקעה ויחס חם! לא מפסיקים להלל ולשבח את ההתנהלות שלו כמנהל האירוע. לפעמים שכחתי שאנחנו לא משפחה ביולוגית (כבר הפכנו למשפחה בלב!) כי הוא כל כך השקיע,דאג ושמח באירוע שלנו כאילו אנחנו ילדיו או אחיו.
קיבלנו מלא מחמאות על בחירת האולם!

גן אירועים

עיצוב אולם - דקלה

עיצבנו דרך מעצבת שאולם אמור עובד איתה, בשם דקלה, העיצוב שלה ממש הוסיף למראה האורבני והיה עדין ונעים בדיוק כמו שרצינו. המחיר גם מעולה ביחס למעצבים אחרים מוגזמים שפגשנו בדרך.

עיצוב אולם

אפליקציה לתכנון החתונה - אפליקצית מאורסים מאורסות

אני רוצה לשבח את האפליקציה של מאורסים מאורסות בדרך לחתונה (46,000 חברים) שעשתה לי ממש סדר בכל התכנון וההוצאות, וקישרה ביננו לבין ספקים בחתונה!

שמלות כלה - סטודיו נינל + יעל גולד

שמלה ראשונה עשיתי בסטודיו נינל בראשון לציון. אני נחשבת מידה גדולה (מידה 44) וממש פחדתי שלא אמצא את מקומי בעולם שמלות הכלה אחרי שתי מעצבות שהייתי אצלן ולא היה להן מה לתת לי. הגעתי לאלין דרך המלצה של חברה והיה לה מבחר עשיר ויפה ובכל המידות! חיפשתי את השמלה שתגרום לי להתרגש, ובהחלט מצאתי אותה אצלה. התפירה אצל אלין היא מאפס, אפשר לשאוב השראה משמלות קיימות ולשנות, הכל לפי מידותיך באווירה מהממת וקסומה ובמחיר נהדר! לאורך כל הפגישות והשיחות איתה היא הייתה סבלנית, יצירתית, קשובה, ובהחלט יצאה שמלת חלומותיי שגרפה כל כך הרבה מחמאות והרגשתי בה ממש נסיכה. בנוסף אלין הביאה לי תכשיט מהמם לשיער שממש התאים לכל הלוק. שמלה שנייה דרך יעל גולד מכפר סבא המהממת שהצילה אותי בדקה התשעים! גם ליעל יש מגוון רחב ובכל המידות כך שהיו לי הרבה אפשרויות למדוד אצלה. מצאתי את עצמי מיד! גם אצלה המחירים מאוד נוחים ונגישים והשירות מדהים.

שמלות כלה

שמלות כלה 1

נעלי כלה - מאסטרו

כבר ראיתי פה מיליון המלצות אז אני מצטרפת לשירות המהמם והקפדני שהם נתנו לי.

נעלי כלה


- מודעה - ארגון חתונה אפליקציה

איפור כלה - נופר משעלי

המושלמת שלי הוציאה אותי נסיכה. היא קלטה את הסגנון שלי מיד! לא הפסקתי לקפוץ ולרקוד, וגם לאורך צילומי החוץ הזעתי בטירוף והאיפור לא זז לי כל הערב!

איפור כלה

עיצוב שיער לחתונה - טלתלים

אהובתי עם האנרגיות המטורפות שלה הוציאה בחורה מתולתלת כמוני עם תסרוקת מוברשת מעלפת ומוקפדת שהחזיקה מלא שעות למרות הזיעה והחום. עשינו גם פגישת ניסיון שבמהלכה חשבנו על כיוון מסוים, אבל ברגע האחרון החלטנו לשנות ויצא מדהים.

עיצוב שיער לחתונה

חליפת חתן - דיפלומט

אחרי חיפושים, בעלי והחברים קנו כולם יחד ב דיפלומט חליפות מהממות בתפירה איכותית כולל חולצות, פפיון, נעליים, חגורה וגרביים. כולם יצאו משם כשהם נראים כמו דוגמנים 

חליפת חתן

תקליטן לחתונה - רונן מרטון

דרך האפליקציה של מאורסים מאורסות, הגענו לדי ג'יי האלוף. כבר בפגישה הראשונה שלנו הרגשנו איתו קליק. זו הייתה פגישה בזום, שהייתה עוד בסוף הסגר השלישי, אבל לא הפסקתי לרקוד. הוא הבין את הראש שלנו מיד! בקונספט שעשינו באולם לא היו עצירות בהכוונה של הדי ג'יי כדי לאכול (מי שמכיר- קונספט מסעדה, ארחיב בפרטי למי שמתעניין), מה שאומר שרונן הרקיד אנשים במשך ארבע שעות רצוף, ביום שלישי בערב, עד 1 וחצי בלילה! הרחבה הייתה תמיייידדד מלאה וקיבלנו מלא מחמאות על המוזיקה!!! זה לגמרי חובה מבחינתי, כי לא עשינו אטרקציות מיוחדות ברחבה (לא הבאנו זוהרים, עגלת אוכל וכו'...).

צילום חתונה - רפי ג'ירו

רפי ג'ירו ועוד פעם ועוד פעם ועוד פעם. אחד הדברים שחזרו על עצמם בתכנון החתונה שלנו זה שאנחנו חייבים למצוא צלם טוב שינציח את האירוע ויעביר את העוצמות שלו. גם אליו הגענו דרך האפליקציה וראיתי פה קבוצה כמה המלצות, אני כל כך שמחה שבחרנו בו.
בנתיים, כמעט שבוע אחרי האירוע, קיבלנו כמה תמונות שהוכיחו לנו איזו בחירה מושלמת הוא היה. רפי הגיע יחד עם צלם וידאו בשם דביר ולאורך כך היום עשינו מלא צחוקים יחד והם ממש עזרו לשחרר את האווירה, וכמובן בין כל אלו להוציא תמונות חלומיות.

צילום חתונה

אטרקציות לחתונה - hula

היה לי ברור לגמרי שאני לא מביאה זוהרים לחתונה. סתם פלסטיק מבוזבז שנזרק ולא מתכלה!!!החלטנו לקנות מניפות עץ ונייר דרך אתר "hula", הן הגיעו תוך כמה ימים והאורחים ממש עפו על זה, בעיקר עם החום שהיה.

טבעות נישואין - ג'קסון תכשיטים

יש מבחר ענק!!!!

טבעות נישואין

מגנטים לחתונה - הראשון במגנט

את האמת שלא רציתי מגנטים, הרגיש לי מיושן. רציתי משהו אחר ומעניין אז דרך הראשון במגנט עשינו מחזיקי מפתחות עם תמונות. תמונות ללא הגבלה שזרמו לאורך כל הערב. האורחים מתו על זה ויצאו עם צרורות של מחזיקי מפתחות עם תמונות שלהם.

ליל כלולות - מלון דניאל הרצליה

לא יצא לנו לעשות ירח דבש אז החלטנו להתפנק במלון מלון דניאל הרצליה שסיפקו לנו גם שירות של "חבילת חתן כלה" ובתוספת תשלום סיפקו לנו פירות, גבינות, לחם, יין, כסא מוגבה, כבל מאריך ומנורה מקצועית לצילום. את האמת שהחבילה הזו הצילה אותי, בטח כשלא היה לנו זמן לאכול כל כך, אז זה לחלוטין סגר פינה.

בהצלחה לכל המתכננים ומזל טוב!!!!

קרדיט לצילום התמונות - רפי ג'ירו

לפוסט המקורי בקבוצת מאורסים מאורסות >>> 


אפליקצייה לחתונה מאורסים מאורסות

ספקים שלקחו חלק בכתבה


שתף: