שתף:

כלות ממליצות שקוף png

גן אירועים - סופיה 

ידעתי שאני רוצה להתחתן באולם מהאירוע הראשון שהייתי שם. אוכל... אין מה לדבר בכלל. אם נעזוב את הכמות המטורפת של אוכל שהייתה, האיכות לא נופלת ממסעדת שף יקרה בת"א. השף יניב פשוט מדהים. יצירתי, יד טובה עם אוכל ועיצוב האוכל (כל ההגשה), איכות הבשרים והדגים וההתאמה לאוכלוסיה - ישבנו איתו והסברנו לו על המשפחות (גרוזינים, בוכרים, רוסים) והצלחנו להתאים את האוכל לכולם ויצא מהמם! דברים נוספים שסגרנו עם האולם - עיצוב, שירותי בר, אפטר פארטי בבריכה (+מגבות), תאורה והגברה (כולל לייזרים). מבחינת עיצוב - ממש נהנתי לעבוד עם המעצבת וקיבלתי כל דבר שרציתי. מסיבת הבריכה בסוף ממש ממש הוסיפה לתחושה של האנשים. סגרתי את ההתארגנות שלי באולם - הייתה סוויטת כלה מהממת והיא הכילה אותי ואת 5 המלוות שלי (כולל שירותים ומקלחת במקום). בשורה התחתונה - הייתי מרוצה מהמתחם הרבה יותר ממה שחשבתי, הגן היה מעוצב בדיוק כמו שרציתי, מאוורר, החופה הייתה מעלפת ברמות וכל האורחים לא הפסיקו להחמיא לנו על הכל. צוות האולם - מדהימים אחד אחד. ממנהל האולם מוטי למנהל האירוע יוני ועד אחרון המלצרים. פשוט וואו.

גן אירועים 1

גן אירועים

אישורי הגעה וסידורי ישיבה - רויאלטי

את תחילת דרכינו התחלנו בהכנת רשימות לחתונה. רצינו וידואים וסידורי הושבה על השתמשנו בשירותיו של יורי התותח!!! אחי התחתן לפני 3 שנים וההבדל ניכר בין אירוע שיש בו שימוש בחברה מסודרת לבין אירוע שלא. החברה מאוד מאורגנת עם תוכנות נוחות שנותנות נתונים בזמן אמת. מעבר לתמיכה שהייתה לכל אורך הדרך, מענה בשעות לא שעות והתמודדות עם הלחץ שלי, אני יודעת שיורי חסך לנו מלא כסף ובסוף לא פתחנו אפילו שולחן רזרבי אחד!

שמלות כלה - לימור בן יוסף

הסתובבתי *בכל הארץ (!)* בנסיון למצוא את שמלת הכלה המושלמת. רציתי שמלה אחת (שמים כ"כ הרבה כסף על שמלה.. למה להחליף אותה?) וחיפשתי משהו בטווח של 8 אלף. מדדתי כמה עשרות של שמלות ולא מצאתי אף לא אחת שאיכותית כמו שאני רוצה או יפה כמו שאני רוצה. אחרי חיפושים רבים הגעתי ללימור. מדובר באישה נדירה! עם צוות מדהים והשמלה הראשונה שמדדתי שם זו השמלה שלקחתי. אני חייבת לציין את השירות שהיה פשוט יוצא מן הכלל (חשוב מאוד במיוחד לאור העובדה שנסעתי מספר פעמים מבאר שבע להוד השרון). כ"כ אהבתי את השמלות שלה שלקחתי גם שמלה שניה ולימור גם עיצבה לי סניקרסים יפים ומיוחדים 

שמלות כלה

איפור ושיער לכלה - אולגה קיסר

באופן טבעי הלכתי לאלופה שלי שאני הולכת אליה בכל אירוע, אולגה קיסר לגברת יש מגע קסם - מאפרת בחסד ומעצבת שיער *מטורפתתתתת* שיכולה לעשות גם כל תסרוקת מהסתכלות על תמונה.
הזמן איתה עבר בכיף, צחוקים ופרגונים והייתי מרוצה מאוד מהתוצאה. האיפור החזיק לי כל היום ואת התלתלים שיפרתי טיפה רק לפני החופה למרות שלא היה צריך.

איפור ושיער לכלה

צילום חתונה - ליצ'י

וואו. צריך לחפש מילים כדי להסביר את החוויה. הלכנו לארתור אחרי שצילם את החתונה של חמתי לפני שנה - תמונות מהממות באיכות מדהימה וגם אלבומים מטורפים והגדלות יפייפיות. מרגע סגירת החוזה התאהבנו. הבחור מצחיק בטירוף, קליל, מצלם מדהים (!) והיום איתו עבר בכזה כיף.. כל הלחץ עבר לנו.

צילום חתונה

תקליטן לחתונה - אביאור מימוני

הבחור יודע מה הוא עושה! אביאור היה מקסים לכל אורך הדרך ואפילו עזר לנו עם הכנת פלייליסט לריקוד (עשינו סלואו + ריקוד היפהופ מגניב). הוא הקפיץ את האורחים וידע לקלוע לטעם שלנו וגם לקרוא (ולקרוע) את הרחבה. תותח ברמות על.

תקליטן לחתונה

אטרקציות לחתונה - אטרקשן

סגרנו אצל אלכס המקסים חופה+סלואו+עץ פירות. בחופה זיקוקים, בסלואו בועות סבון, עשן, קונפטי ובלונים מתפוצצים. אחרי מנה עיקרית עץ פירות מהמם וטעים עם מלא מלא פירות העונה וגומי. היה יפה מאוד ומהסתכלות על התמונות ותגובות האורחים אני שמחה מאוד שבחרתי בו!

אטרקציות לחתונה 1

רקדנים לחתונה- טמזי

ההופעה הייתה מ ט ו ר פ ת ! ! ! האורחים כולם (!!!) עמדו והסתכלו על הופעה מדהימה של כ20 דק' ועפו על כל הריקודים והרקדנים. ממש הקפיץ אותם והרים את האווירה הכללית של האירוע.

רקדנים לחתונה

עמדת שזירת פרחים - אנט

המקסימה עשתה לי עמדה פעילה מאוד אטרקטיבית והאורחים (בעיקר האורחות) ממש נהנו ממנה. זה הוסיף המון צבע לרחבה! המחיר שלה הכי אטרקטיבי שמצאתי.

אטרקציות לחתונה

עיצוב הזמנות לחתונה - שליו אביטן

התותחית שמעצבת מהמם, מהר ובמחירים ממש אטרקטיביים.

עיצוב הזמנות לחתונה

אלכוהול לחתונה 

קנינו לבד מאנשים שנשאר להם בזול יותר מעל חנות (כולל אילת) ונשאר לנו קצת לשבת חתן. חישוב באתר של פאנקו לפי כמות אנשים ואחוז שתיינים. אנחנו גם שמנו אלכוהול על חלק מהשולחנות.

עיצוב רכב וזר כלה - פלמינגו

נדיה הייתה מקסימה ושירותית ועיצבה את הזר שלי והרכב בצורה שממש אהבתי 

זר כלה

רב לחתונה - שלומי חזות

חופה קולעת ומרגשת. רב קליל וזורם שעשה איתנו גם מפגש שנתן לנו הרבה תובנות על הזוגיות.

רב לחתונה

תודה לקבוצת "מאורסים מאורסות בדרך לחתונה (46,000 חברים)" וחבריה על עזרה רבה בכל הנוגע לספקים מחירים ותובנות מהאירועים!

קרדיט לצילום התמונות - ליצ'י

לפוסט המקורי בקבוצת מאורסים מאורסות >>> 


אפליקצייה לחתונה מאורסים מאורסות


שתף: