שתף:

כלות ממליצות שקוף png

בתור חולת דיסני ששאבה גם את בן הזוג שלה לעולם הזה רצינו ליצור חתונה שתהיה שלנו, שתגרום לנו לחייך בכל פעם שנסתכל על התמונות וניזכר בה ובגלל זה גם היה לנו חשוב מאוד להיות מעורבים בארגונים שלה ולתת את הטאץ' האישי שלנו. הצעת הנישואין הייתה עם רמיזה קלה לדיסני ולסרט האהוב עלי- היפה והחיה והחלטנו שבחתונה זה לא יהיה מרומז בכלל וכל מי שיכנס ישר ידע שהוא נכנס לאגדת דיסני! היה לי חשוב לציין את זה לכל אחד מהספקים כשסגרנו איתם כדי שידעו מה הכיוון שאנחנו רוצים ולראות שהם באותו ראש איתנו. אז נעבור להמלצות ויש המון! למזלי הקפנו את עצמנו בספקים מדהימים שאין לי שום ספק שאם הייתי צריכה להרים הפקה כזו פעם נוספת הייתי בוחרת בכל אחד ואחד מהם מחדש!

גן אירועים - טרוסא 

בתאריך הראשון סגרנו בטרויה, בגלל שסגרנו בזמן הקורונה הגענו עם סעיפים שלא היינו מוכנים להתפשר עליהם ואחד מהם היה אפשרות ביטול ללא קנס כספי במקרה של הגבלות קורונה או סגר. כשהבנו שמאריכים את הסגר פנינו לאולם והם נתנו לנו את התאריכים האופציונליים שנשארו להם לתקופה שרצינו אבל המחירים כבר פחות התאימו לנו אז הם שלחו לנו מסמך ביטול של החוזה בלי בעיה ומסמך עבור הבנק שניתן לבטל את צ'ק הפיקדון כי אינם מתכוונים לפדות אותו. אחרי שביטלנו בטרויה הלכנו לטרוסא בצומת כנות ואני חייבת להגיד שזו הייתה אהבה ממבט ראשון! המקום מהמם, שחר נתן לנו את התחושה שהוא כאן בשבילנו, ישב איתנו שעה וחצי והסביר על הכל ונתן לנו את כל התאריכים שפנויים בטווח שרצינו. אחרי כמה ימים כשרצינו לבוא לסגור הגענו וגילינו שיש זוג שעומד לחתום על חוזה עבור התאריך שרצינו והיחיד שהתאים עם כל הספקים שלנו. שחר הבטיח לנו שאם משהו ישתבש ויווצר מצב שהזוג לא יחתום על החוזה הוא מתקשר קודם כל אלינו ולחכות יומיים עד ליום שהזוג צריך להגיע לחתום. יומיים אחר כך בשעה 21:45 בערב שחר מתקשר אלי ואומר לי מזל טוב ושהתאריך שלנו, אני לא יכולה אפילו לתאר את התחושה שהציפה אותי באותו רגע וההבנה שסגרנו במקום הנכון! בערב טעימות היה דבר אחד קטן שלא אהבנו, שחר העביר את ההערות למטבח וגם כתב במסמך ניהול אירוע ובאמת בזמן החתונה עצמה הכל היה מושלם וכמעט שבוע אחרי אנחנו עדיין מקבלים מחמאות על האוכל המדהים שהיה! אגב, האולם נותן מנהל אירוע מטעמו, בהתחלה קצת חששתי אבל בסופו של דבר התברר שהכל היה לשווא ושלא היה שום צורך במנהל אירוע חיצוני. אושרי המנהל אירוע היה מדהים לאורך כל הערב, ליווה, הרגיע והסביר כל דבר ונתן לנו תחושה שהוא באמת כאן בשבילנו (כולל לבוא בהפסקות בין הריקודים ולגרור אותי לחדר חתן כלה כדי לאכול קצת לפני שחוזרים לרקוד כי ביקשתי ממנו שישים לב שאני אוכלת).

גן אירועים 1

גן אירועים

אפליקציה לתכנון החתונה- אפליקצית מאורסים מאורסות

קודם כל חייבת להמליץ על האפליקציה של מאורסים מאורסות! עשתה לי ממש סדר בראש עם כל מה שצריך לעשות ומתי ובעיקר עזרה לי לשגע את הבן זוג עם עוד כמה זמן נשאר לחתונה 

השכרת רכבים לחתונה - אלפא רומיאו וגל קראוס

שנייה לפני ההמלצות אני חייבת לעצור ולהודות ל אלפא רומיאו וגל קראוס האלוף שהתנהלנו מולו ישירות, שהשאילו לנו לחתונה (תחת הסכם סודיות אחד מיוחד) את רכב החלומות של בן הזוג שלי ועזרו לנו להתנייד ביום החתונה בשיא הסטייל ולסובב ראשים מכל כיוון! 

שמלות כלה - יד שנייה

בהתחלה קניתי שמלה ממעצבת שסוגרת את הסטודיו שלה והפנתה אותי לתופרת שלה, היא הספקית היחידה שפנינו אליה שאני לא ממליצה עליה. המעצבת התנהגה בצורה לא נעימה בלשון המעטה והתופרת הייתה בסך הכל בסדר פשוט לא הצליחה לעשות את התיקונים שהיא אמרה שהם ממש פשוטים ובסופו של דבר השמלה נראתה אחרת לגמרי ולי כבר ירד ממנה. החלטתי לנסות למכור אותה ובינתיים לקנות אחת אחרת, מצאתי דרך הפייסבוק מישהי שמכרה שמלה שנראית כמו שמלת החלומות שלי במחיר ממש נמוך והלכתי אליה ובאותו רגע הודעתי לה שאני קונה אותה! ממליצה ממש לבדוק קודם את האפשרויות של קנייה יד שנייה דרך הפייסבוק, אתן יכולות למצוא את שמלת החלומות שלכן פה ולהוציא חמישית ממה שחשבתן שתצטרכו!

שמלות כלה

איפור ושיער לכלה - אולגה אלמליח

על השיער והאיפור שלי הייתה אחראית לא אחרת מאשר אולגה אלמליח המדהימה (שפניתי ישירות אליה אחרי שסגרנו תאריך מבלי בכלל לשקול אחרות) שכבר מהפגישה הראשונה שלנו איי שם באוגוסט הבינה בחצי דקה את הראש ותיארה לי את תסרוקת החלומות שלי מבלי שאמרתי לה כלום! כשהיינו צריכים לדחות מפברואר למאי היא עברה איתנו בלי בעיה ודאגה כל הזמן להרגיע שיהיה בסדר וגם אם נחליט להתחתן בחתונה קטנה זה יהיה מושלם. בבוקר של החתונה היא באה באנרגיות מדהימות, הרגיעה המון ובעיקר עזרה לי להעביר בוקר סופר כיפי עם המלוות שלי.מההתחלה אמרתי לה שאני רוצה איפור עדין שיראו דרכו את הנקודות חן שלי ולא שכבה אטומה והתוצאה הייתה מדהימה! כמות הפעמים ששמעתי באירוע שאני נראית כמו נסיכת דיסני היא מטורפת וכולם החמיאו על שיער ואיפור מדהימים שמתאימים בצורה מושלמת לעיצוב של החתונה!

איפור כלה

עיצוב שיער לחתונה


- מודעה - ארגון חתונה אפליקציה

תכשיטים לכלה - דנה מנצור

חלק מהתכשיטים שענדתי שייכים לסבתות שלי אבל הזמנתי מדנה מנצור סט של עגילים וטבעת שהשתלבו עם השמלה בצורה מושלמת. דנה כל כך מקסימה וזמינה ואפילו סימסה לי בבוקר של החתונה לאחל מזל טוב והזכירה לי ליהנות מהיום המיוחד הזה לא משנה כמה לחץ יהיה בו!

תכשיטים לכלה

תקליטן לחתונה- שרון גדסי

שרון גדסי התותח!!!! אחרי שהתארסנו בן הזוג שלי אמר שיש לו רק בקשה אחת בכל החתונה הזאת וזה שרון ושהוא לא מוכן להתפשר על אף אחד אחר לא משנה כמה יעלה.
אחרי שיחת טלפון אחת עם שרון הבנתי בדיוק מי הבנאדם וגם אני הבנתי שהוא חייב להיות הדיג'יי שלנו. נפגשנו איתו והסברנו לו מה הקו אירוע שאנחנו רוצים, מה חשוב לנו שישמיע ובעיקר חשוב לנו שאנשים יהנו.
מה אני אגיד לכם.. החתונה הייתה ביום ראשון והרחבה הייתה פעילה עד השעה 1 וחצי בלילה! בשעה 1 וחצי אנחנו כבר סימנו לו להתחיל להוריד לאט לאט את הקצב כי היינו גמורים והוא שם לנו את השיר של הסלואו שלנו כדי לסגור את הערב בכיף (מה שגרם לבן הזוג שלי להתחיל לרקוד סלואו עם הבעל של החברה הכי טובה שלי ואז עם הצלם ואז עם החברים הטובים שלו ואז נזכר שהוא נשוי והגיע אלי). באמת שהוא אחד התותחים, מלא ביקשו ממני את המספר שלו ושרון היה זמין לנו לכל שאלה או הערה מסביב לשעון! במוצ"ש הוא אפילו התקשר כדי להרגיע ואמר שהוא מקווה שאנחנו בסדר והתאפסנו אחרי הלחץ שעברנו ושהולך להיות כיף פחד ולא לדאוג ו-וואלה, כל כך סמכתי עליו שידעתי שאם הוא אומר לי שאין לי מה לדאוג אז אין לי מה לדאוג.

צילום חתונה - תמיר איתן

האלוף שלא מקבל מספיק המלצות! עם תמיר נפגשנו אחרי שכבר קיבלנו הצעת מחיר מצלם אחד שבן הזוג שלי ממש אהב והחלטנו להיפגש עם עוד צלם אחד רק כדי לוודא שאנחנו סגורים על הבחירה שלנו.
נסענו בשבילו עד חדרה כדי להיפגש פנים אל פנים ולא בזום והקליק היה שם מהרגע הראשון! מהשנייה שסיפרנו לו על הקונספט של החתונה הוא עף עליו ולא הפסיק לזרוק הצעות של צילומים ועיצובים שיכולים להתאים לקונספט של החתונה ופשוט באותו רגע החלטנו לסגור איתו.החבילה שסגרנו כללה צילומי זוגיות בנוסף לאלבומים והסרטונים והכל ואת הצילומים עשינו בדצמבר (כי החתונה הייתה אמורה להיות בפברואר בהתחלה) וכבר שם הבנו שבחרנו נכון. הוא עזר לנו להרגיש כל כך בנוח מול המצלמה, זרם עם כל השטויות שהבאנו איתנו והרעיונות של התמונות שרצינו ובאמת כל תמונה יצאה מושלם. ביום של החתונה גם תמיר הגיע באנרגיות מדהימות ולמרות שהלכנו להצטלם באחד המקומות הכי בנאליים באזור (מזכרת בתיה) הוא הצליח למצוא פינות לא חרושות, שילב את הכלבה שלנו בצורה מדהימה ולהוציא תמונות שגרמו לאנשים בזמן האוכל להפסיק לאכול ולהסתכל למסכים במקום זה! אגב, יום אחרי החתונה כבר קיבלנו את כל התמונות (2300!!!) כדי לסנן ולהחליט מה רוצים לאלבומים.

צילום חתונה

הזמנות ומיתוג אירועים - We Design

עשינו את ההזמנות דרך, תוכנת עיצוב ממש נוחה וזורמת באינטרנט, העדפנו לעשות איסוף עצמי מראשון לציון ככה שיצא ששלחתי את העיצוב ביום שני בשעה 20:00 בערב בערך, ביום שלישי בשעה 10:20 יצרו איתי קשר לאישור העיצוב ושעה אחר כך כבר אמרו לי שההזמנות מוכנות ואפשר לבוא לקחת!! הצבעים יצאו חיים ומדהימים בדיוק כמו שרצינו, מרגישים שהנייר שהשתמשו בו הוא איכותי ועבה והעבודה שלהם הייתה מדויקת בטירוף!

טבעות נישואין - ג'קסון

גם טבעת האירוסין וגם טבעות הנישואין הן מג'קסון תכשיטים בבורסה. מבחר ענק, מחירים מעולים והטבעות היו מוכנות (כולל חריטה בתוכן) תוך פחות מ3 שבועות.

טבעות נישואין

חליפות חתן - דון אמור

חליפה מדהימה, בדים סופר איכותיים ובעיקר התאמה מעולה של המוכרים לגזרה הנכונה. גם שם בן הזוג שלי התקשר כדי לעדכן שהחתונה נדחתה והרגיעו אותו שאין בעיה והחליפה מחכה לו בתיק שלה עם השם שלו עליה עד שיגיע התאריך. בבוקר של החתונה הוא הלך לשם להתארגן, אמר שהחבר'ה שם ממש הרימו ושימחו ותקתקו אותו מבחינת נראות.

חליפת חתן

עיצוב אירועים - אסף

היינו צריכים להשתמש באסף המעצב אולם ולא יכולנו להביא מעצב חיצוני אבל ברגע שישבנו איתו והוא הבין מה הקונספט של האירוע והתחושה שאנחנו רוצים ליצור הוא ישר נשאב פנימה והזרים רעיונות מטורפים בקצב! העיצוב של האולם והחופה היה פייתי ברמות מפחידות וכל אחד שנכנס לאולם אמר שהרגיש שנכנס לתוך אגדה של דיסני! בגלל שהיה לנו מאוד חשוב לשמור על הקונספט של דיסני היו המון שטויות שהזמנו מעלי אקספרס ואסף זרם עם כל הרעיונות שלנו וביקש שאדאג להביא לו ארגז עם כל הדברים יום לפני החתונה עם רשימה של איך אני רוצה לפזר אותם ושהוא כבר ידאג להכל.. מבטיחה לכם שאם הייתי צריכה לסדר את הדברים בעצמי לא הייתי יכולה לעשות את זה יותר טוב ממה שהוא עשה! היה מושלם ממש והרגשנו כל הערב בתוך אגדה!

עיצוב אולם

רב לחתונה - הרב יוסף בן דוד

פתחנו תיק ברבנות בקרית עקרון, מההתחלה כבר היה ברור שזה הולך להיות ממש פשוט. רשם הנישואין של המועצה הדתית שלח לי הודעה בווטסאפ, העביר רשימת מסמכים שצריך לשלוח לו צילום שלהם ונתן נוסח שהעדים שלנו יכולים לכתוב בצירוף תמונה של ת"ז. אחרי שהעברנו לו הכל הגענו אליו לפגישה של 20 דקות שבה שילמנו את אגרת הנישואין, קיבלתי הפנייה למדריכת כלות ושם זה נגמר, אפילו לא ביקשו לדבר עם העדים שלנו מעבר להצהרה הכתובה שהם שלחו. התהליך היה מאוד קליל, פשוט ולא הרגשנו שכופים עלינו שום דבר בכוח. הרב שחיתן אותנו הוא הרב הראשי של קריית עקרון, הרב יוסף בן דוד שנפגש איתנו שבועיים לפני החתונה, ישב והסביר את הכתובה ובעיקר נתן לנו אמונה שלמרות המצב הבטחוני הכל יהיה בסדר והחתונה תתקיים כמו שצריך. את החופה עצמה הוא עשה בצורה מאוד קלילה ונעימה ואפילו זרק רמיזות דיסני במהלכה כדי לגרום לה להרגיש יותר שלנו. אנחנו כל כך מרוצים מהבחירה שלנו שהוא יהיה הרב המקדש, כולם ממש התרגשו ביחד איתנו ולא ברחו לאולם באמצע כי היה ארוך או מתיש.


- מודעה - ארגון חתונה אפליקציה

מדריכת כלות - שני עוקשי

למדריכת כלות הגעתי דרך הרבנות המקומית שהיא עובדת איתם, מדריכה אחת המקסימות שיש בשם שני עוקשי. בשיחה בהתחלה היא אמרה לי שמדובר ב3 מפגשים בני שעתיים כל אחד והאמת שקצת נבהלתי אבל אמרתי יאללה נזרום. בפועל כל מפגש היה שעה וחצי אבל הן עברו כל כך מהר שלא הרגשתי את זה בכלל. בהדרכה הייתה איתי כלה נוספת והאמת שזה ממש עזר ונתן תחושה מאוד כיפית וזורמת במפגשים. שני ממש מקסימה וגם אחרי שסיימנו את ההדרכה המשיכה ללוות אותי בווטסאפ לשאלות וחיזוקים עד יום החתונה עצמו! אם מישהי מאזור רחובות מחפשת מדריכת כלות שגם עובדת עם הרבנות וגם מבינה שלא כולן דתיות ועושה הדרכה יותר קלילה (בלי הפחדות למיניהן ששמעתי מכלות אחרות) אז היא לגמרי הכתובת!!

מקום התארגנות לחתונה - אחוזת הספא

מקום מהמם ממש, מתאים בעיקר למי שרוצה להתפנק בבוקר של ההתארגנות (יש אצלם אופציה גם לחזור אחרי האירוע אבל העדפנו שלא). גם שם סגרתי לתאריך הראשון וכשהתקשרתי לעדכן שדחינו את החתונה הם הזיזו את התאריך בלי בעיה ופרגנו בחדר ממש גדול.

בסופו של דבר היום הזה עובר כל כך מהר והיינו בשוק ש10 חודשים של תכנון והתרגשות נגמרו ביום אחד שעבר בלי שבכלל הרגשנו! תהנו מכל רגע בתכנון חתונה הזו ומהחתונה עצמה, זו תקופה שלא תחזור וכשעושים את זה נכון- היא רק עוזרת לבני הזוג להתקרב יותר במקום להכניס לחצים לקשר!

קרדיט לצילום התמונות - תמיר איתן

לפוסט המקורי בקבוצת מאורסים מאורסות >>> 

אפליקצייה לחתונה מאורסים מאורסות


שתף: