שתף:

כלות ממליצות שקוף png

גן אירועים - לארה

לארה לארה ושוב לארה!!! כל התגובות שקראתי עליו לפני שהגעתי לאולם היו טובות, והאמת שבהתחלה היה לי קצת מוזר, אבל עכשיו אני לגמרי מבינה.. אולם באמת באמת מומלץ! המקום מהמם בסטייל אורבני, האוכל מושלם ברמה באמת גבוהה , כללללל האורחים אמרו לי דבר ראשון על האוכל. חיים מנהל האירועים היה תותח עללל - כל דבר הכי קטן שרציתי , ואפילו דברים שלא ידעתי שאני רוצה - היה לו בשלוף. לפני החתונה שיגעתי אותו עם מליון שאלות והוא עזר לי בכל דבר. אנחנו מתים להגיע לאולם גם בתור אורחים:)

גן אירועים

גן אירועים 1

תקליטן לחתונה - יניב פרי

בהתחלה רציתי את יוני רז שנמצא בין הדיגיים הכי מומלצים כאן אבל הוא היה תפוס! יוני המליץ לי על דיגי פרי , שלא מצאתי פה הרבה את השם שלו, אבל ברגע שנפגשנו איתו הבנו שהוא הדיגי שלנו. היה דיגי תותחחחחחח. הקהל שלנו הורכב מהרבה סוגים של אוכלוסיות , ולא הייתה חצי דקה שהרחבה הייתה ריקה. כל האורחים אמרו שהדיגי עשה שמח ברמות שלא הכירו באירועים אחרים !

תקליטן לחתונה

שמלות כלה - אייזן שטיין

אחרי מלא מקומות שהסתובבתי בהם, סגרתי באייזן שטיין ואני מאושרת על כל רגע! הם לא מהזולים אבל היחס, האיכות, השירות והיופי התגלמו במחיר. לא היה לזה תחליף! את השמלה השנייה שלי תפרתי אצל תופרת מקסימה בחולון שקיבלה אותי חודש לפני החתונה והוציאה אותי מבסוטה עד הגג. 

שמלת כלה

נעלי כלה - מאסטרו + ריפבליק

נעליים לשמלה הראשונה קניתי במאסטרו, היה נוח, אבל לא ברמה שחשבתי, בסוף עדיין כאב לי  לשמלה השניה קניתי נעליים ריפבליק והיה ממש נוח.

נעלי כלה


- מודעה - ארגון חתונה אפליקציה

צילום חתונה - מומנטוס

לקחנו את חברת מומנטוס. סגרנו איתם אחרי הנחה של סטודנטים אז יצא מחיר סבבה לגמרי. איתי היה איתנו באותו יום של החתונה והיה מהמם! אווירה טובה, צחוקים, ניהלו את הזמנים בצורה טובה והיה ממש כיף. הם הביאו איתם צלם וידאו חמוד בטירוף שדאג גם הוא להרים את האווירה לכולם !

צילום חתונה

עיצוב אולם - מעצב אולם של לארה

לקחנו את העיצוב של הלארה (בסיס + כמה תוספות) היה פשוט מהמם!

עיצוב אולם

איפור כלה - מרים שי

אין תחליף. מ-ו-ש-ל-מ-ת!

איפור כלה

עיצוב שיער לחתונה - רז אזולאי

הגיע עם עוד אסיסטנט ושניהם היו מהממייםםםםם!! אווירה טובה, הרגיעו, הצחיקו ועשו את השיער מהמם לי ולכל המלוות! לקחתי גם ליווי לאולם ואריאל המדהים הזה לא רק שדאג לי בכל רגע שהשיער יהיה מסודר, אלא גם סידר את השיער לכל המלוות שלי ולעוד אחת שאפילו לא עשתה אצלו שיער. איש פשוט מדהים ! השיער החזיק ממהמם והיה ממש נוח!

עיצוב שיער לחתונה

מקום התארגנות לחתונה -מלון ווסט אשדוד

התארגנתי בווסט אשדוד, אני ועוד 3 מלוות. הגענו יום לפני וישנו במלון. בהתחלה סגרתי איתם את הזוויות מנהלים, אבל שלושה שבועות לפני החתונה הייתה באיזור וקפצתי לראות את החדר. חדר גדול אבל נראה די ישן, מטבח גדול שהיה לי מיותר לאותו יום. יש שם מיטה זוגית אחת וספה נפתחת שנראית די מעפנה. אז החלפנו את הסוויטה לשני חדרים רגילים עם דלת מקשרת. אחת ההחלטות היותר טובות שעשיתי. היו 2 מיטות זוגיות מפנקות, מספיק מקום לכל המלוות ולכל הספקים, היו 2 מרפסות (כי לכל חדר יש מרפסת) וגם היו 2 מקלחות ושירותים שהקלו מאוד על ההתארגנות.

מקום התארגנות לחתונה

אישורי הגעה וסידורי הושבה - דיגיטל פיק

היו חמודים ממש, ענו לנו על כל השאלות. במגלל המצב הבטחוני ושהכל נדחה לדקה ה90 יצא שפתחנו אצלנו חמל ועשינו אישורי הגעה בעצמנו להרבה מאוד אנשים שלא ענו באישורי הגעה כי לא ידעו מה קורה עם המצב הבטחוני. בסך הכל די מרוצה מהם.

אטרקציות לחתונה - הקוף המעופף

מיטל באותו יום לא יכלה לבוא אז שלחה על בעלה עם מלא בלונים שהרימוווו את הרחבה! זה היה ממש שמח ומקפיץ. מיטל הייתה מדהימה וקשובה לכל השינויים שהיו במהלך הדרך 

אטרקציות לחתונה

אפליקציה לתכנון החתונה - אפליקצית מאורסים מאורסות

אחד הדברים שגם עזרו לנו ממש בהתנהלות זאת האפליקציה של מאורסים מאורסות, המחשבון שםם סידר לנו המון דברים וחסך לנו מלט כאב ראש! מומלץ ממש!!

קרדיט לצילום התמונות - מומנטוס

לפוסט המקורי בקבוצת מאורסים מאורסות >>> 


אפליקצייה לחתונה מאורסים מאורסות

ספקים שלקחו חלק בכתבה


שתף: