שתף:

כלות ממליצות שקוף png

אפליקציה לארגון חתונה - מאורסים מאורסות

אז הגיע הזמן להחזיר לקבוצת הפייסבוק המעולה של מאורסים מאורסות על כל העזרה שקיבלנו ממנה:) 
קודם כל רצינו להגיד תודה ענקית לאור גל ממאורסים מאורסות, וגם לאפליקציה עצמה, היא מעולה - היא סידרה לנו את הראש, היה שם טיפים טובים, רשימות חשובות וכמובן המלצות לספקים תותחים. 


- מודעה - ארגון חתונה אפליקציה

גן אירועים - קדם

האולם הכי מושלם שיכולתי למצוא, האווירה הייתה שם כל כך מדהימה, הכול היה כיף. מקום חמוד ברמות וקרוב גם לבית שזה בכלל מצוין. הצוות היה מדהים וקשוב לכל שאלה והתעניינות ובנוסף לכך האוכל היה פגז!! ממליצה בחום ענקי על האולם! אין אחד שלא החמיא לנו עליו.

אולם

צלמים לחתונה - בראשית

סגרנו את הצלמים שלנו דרך ההמלצות של מאורסים מאורסות ואיך שיצאנו מהפגישה ידענו שאיתם אנחנו סוגרים, האווירה של החברה במשרד הייתה מקסימה ושלא נדבר על הצלמים המדהימים שלנו שהפכו את היום החתונה להכי כיף בעולם (אני ובעלי לא מהאלה שיודעים ממש להצטלם), הם פשוט עשו לנו כל כך טוב והרגשה נעימה ובלי צחוק כל מי שהכיר אותם התאהב!!

אולם

תקליטן לחתונה - יוני רז

גם את יוני התותח סגרנו מהאפליקציה וידענו שהוא הבחירה הכי טובה שיכולה להיות ולא טעינו, האורחים שלנו לא עזבו את הרחבה, המוזיקה הייתה מעולה ותואמת לאווירת האורחים וקיבלנו ים מחמאות. יוני היה קשוב לכל דבר ועזר לנו ממש בהכל והכי חשוב שהיה כיף ממש לעבוד מולו! היינו בטוחים שאנשים יעזבו מוקדם בגלל שזה היה רביעי אבל נשארו ממש עד מאוחר מרוב שהיה כיף ברחבה! בנוסף יוני יכול לעזור לכם לסגור אטרקציות ובהמלצתו לקחנו אחראי על סידור בלונים לסלואו.

עיצוב שמלת כלה - קלייר

את החנות הכרתי בזכות אחותי שהתחתנה וישר איך שנכנסתי לשם ידעתי ששם אני קונה גם את שמלת החלומות שלי וככה היה, בתור מישהי במידות גדולות היה לי חוויה כל כך מדהימה כי ממש חששתי מהשלב הזה, הצוות היה נעים, קשוב והן באמת היו כל כך מקסימות! היה להן מידות ממש מגוונות ואין ספור דגמים מושלמים!! המחיר שלהן לעומת מחירים אחרים בשוק ממש תואם את מה שאת מקבלת - גם שמלה תפורה מ0 ואת גם שומרת אצלך, בקיצור שווה ממש ממש !! אני קניתי שם 2 שמלות וממש הרגשתי כמו נסיכה והלוואי והיה אפשר לשים שוב אותן .

אולם

חליפת חתן לחתונה - דיפלומט

ראינו על החנות המון ביקורות לטובה בקבוצה של מאורסים מאורסות ובעלי ממש התלהב מהמקום, היה שם מגוון ענקי ומלבישים את החתן מא' עד ת'. והמחיר פצצה.

אולם

איפור ועיצוב שיער לכלה - גל בוחניק

את גל הכרתי גם בזכות אחותי ובאמת כמה ימים אחרי החתונה שלה סגרתי גם את גל! המזל הכי גדול שלי שגל ליוותה אותי. אני אתחיל מזה שהיא מקסימה ברמות מטורפות, היא עושה אווירה והיא ממש קשובה. בהתחלה סגרתי איתה איפור ושיער לי ולאחותי ולמזלי היא הצליחה לעשות גם לאימוש (המאפרת דפקה לה ברז דקה 90), שתבינו כמה היא אלופה, את גל לקחתי לליווי לאולם וזו הייתה החלטה מצוינת במיוחד בימים החמים הללו (לכל מי שמתלבטת).

הטיפים שלי...

1. לרשום כל דבר שנאמר לכם והובטח לפני סגירת חוזה (לרשום בנספח), זה יכול ממש לעזור בהמשך.
2. להיות רגועים ושמחים, באמת נשמע הכי נדוש אבל בלחץ שוב דבר לא יעבוד.
3. הבחירה שלנו הייתה להכנס בקבלת פנים לחדר חתן כלה וזה ממש עזר לנו לנוח קצת ולאכול קצת לפני, לנו זה היה ממש נוח.
4. שהמלווים שלכם יהיו אנשים שיודעים להרים זה ממש חשוב - אנחנו לעולם לא נפסיק להודות על כמה המלווים שלנו מדהימים ועזרו לנו לעבור את היום בצורה הכי טובה.

קרדיט לצילום התמונות - בראשית

לפוסט המקורי בקבוצת מאורסים מאורסות >>> 


אפליקציית מאורסים מאורסות

מפורטת, ומאוד נוחה לשימוש.
יש מעקב על ההוצאות, צק ליסט מסודר הכולל פירוט על מה צריך להיות סגור בכל שלב ושלב לקראת האירוע עצמו.
רשימות מוזמנים מסונכרנת בין החתן לכלה,
רשימת לא לשכוח ביום החתונה לחתן/כלה, סופר מסודרת ומאורגנת .
אפליקציה שתעשה לכם סדר מאיפה מתחילים .
עזרה לנו מאוד השתמשנו בה לאורך כל הדרך.

banner app

ספקים שלקחו חלק בכתבה


שתף: